iPhoneclub Chat Topic discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Ben de Rock Your Phone shop aan het testen... Die App "MyProfiles" ziet er erg goed uit! Alleen al die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Cydia crasht bij mij normaal nooit maar is wel altijd heel traag met het opstarten, dat updaten enzo.
(ja, ik leef nog )
|
|||
|
|||
dit is eigenlijk het beste topic
je kan nooit offtopic zijn |
|
||||
|
||||
Nou, nou, ik heb mensen hier gezien die dingen zoals asdgahsfhwe posten. Als dat niet off-topic is weet ik het niet meer.
|
|
||||
|
||||
fjasl;dfiasssss tiedoe
|
||||
|
||||
In dit geval lijkt het me wel ontopic
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Af en toe help ik 's iemand, maar over het algemeen vind ik de chat veel leuker. Zo'n beetje elke vraag die kan worden gesteld is gesteld. Als het niet op dit forum te vinden is, is een beetje handig googelen ook genoeg. Maar sommige mensen zijn gewoon lui :/
|
||||
|
||||
Bijna de 17e
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ben benieuwt wat ze gaan zeggen
hopelijk geen nieuwe iphone moet ik er weer 1 kopen heb net me oude verkocht |
|
||||
|
||||
Groter scherm zou wel leuk zijn. Ze kunnen niet nog eens met hetzelfde model aan komen (en simpel een andere ''goedkopere'' achterkant er op zetten).
|
||||
|
||||
Citaat:
maar ik ga m niet kopen, heb dan nog geen jaar me 3G! Nou doe ik meestal maar een jaar met een tel, maar verwacht dat me iPhone toch wat langer meegaat En als de verschillen tussen de 3G en de nieuwe softwarematig is, hoef je ook geen nieuwe te kopen
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders zou er ook geen reden zijn voor mensen om de nieuwe te kopen.
|
||||
|
||||
Soms heb je van die buien dat je helemaal jezelf ophyped om een nieuw toestel. Maar als je er over nadenkt is het het vaak toch niet waard om iets nieuws te kopen terwijl het oude nog prima werkt.
Het feit dat je het niet hebt en het dus begeerlijk is draagt veel bij aan de coolheid.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Vete Photobucket sig, of niet dan?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd allemaal met de prachtige 3.0 update! (die er in de zomer pas komt )
Laatst gewijzigd door zwaan; 18-03-09 om 12:38. |
Labels |
chat room, iphone, iphoneclub, offtopic, over van alles en nog wat |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple OS 4.0 Event Chat Topic | WDS001 | Archief | 15 | 08-04-10 22:27 |
Apple Event Chat Topic | WDS001 | Archief | 124 | 29-01-10 08:38 |
|
|