iPhoneclub Chat Topic discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Discussies samengevoegd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd.
|
|
|
||||
|
||||
Vandaag is Forza Motorsport 3 uitgekomen en een vriend van mij heeft het gekocht! Ik heb het daarnet even gespeeld en ik moet eerlijk zeggen dat het een fenomenaal, fantastisch, realistisch spel is. Echt een aanrader!! 400 km/u met een Bugatti Veyron rijden is echt zaaalig!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT moet ik forzatune hebben ??
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oh dacht dat het altijd over de iPhone ging
|
||||
|
||||
Leuk zo'n chattopic. Kan ik mooi even schaamteloos mijn Lady Gaga remixje pluggen. 'k Heb er nog twee (van Lady Gaga) maar daar heb ik geen video onder geplakt en die staan alleen op SoundCloud.
Ik zou het btw wel heel gaaf vinden als hier de mogelijkheid zou komen ook SoundCloud bestanden te embedden... hoewel het aan de andere kant misschien weer wat zinloos is voor een iPhone site. Laatst gewijzigd door ℜuben; 24-10-09 om 11:48. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zit jij ergens in het buitenland? Bij mij doet 'ie het (nog steeds) prima maar ik heb inderdaad wel bij YouTube zelf staan dat 'ie voor bepaalde landen geblokkeerd is. ("Video blocked in some countries.") Geen idee waarom eigenlijk. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik de originele video "geleend" heb of misschien is de outfit van Lady Gaga iets te gewaagt voor bepaalde landen.
Wel vreemd/irritant dat het bij jou niet werkt. En als je 'm direct op YouTube zelf bekijkt, doet 'ie het dan ook niet? Hmmm... als ik hier de link plak maakt het forum er automatisch weer een embed van... Maar de link staat er nu gewoon boven zie ik. [Edit 2] Jeetje... dat zuigt!!! Als ik uitlog op YouTube krijg ik zelf inderdaad ook de melding dat ie niet getoond mag worden i.v.m. "Copyright Restrictions". Lullig zeg. Bedankt voor de waarschuwing. Eens kijken wat ik daar aan kan doen. [Edit 3] Arghhh!!! Upload ik de video opnieuw met een totaal andere titel ("My Logic Experiment") en andere category ("Education") krijg ik meteen weer een e-mail: Citaat:
Plak/plug ik intussen gewoon een ander "projectje" van me hiero, waarschijnlijk alleen leuk voor mensen die goede herinneringen hebben bij de Commodore 64 en de bijbehorende muziek. Ik heb twee oude nummers van Rob Hubbard uit de goede oude Commodore 64 tijd opnieuw uitgevoerd en eentje daarvan staat op YouTube. De muziek van de Sanxion Loader. Mijn Mac is te traag om tegelijk live uit Logic af te spelen en een full-screen video-capture te doen, dus ik heb gewoon met de camcorder van het scherm moeten filmen, maar het gaat om het idee. Laatst gewijzigd door ℜuben; 24-10-09 om 12:05. |
|
||||
|
||||
Ik ben aan het aftellen naar de vakantie! Vrijdag is het zover
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
WDS001 moderator geworden gefeliciteerd haha.
maaruhh heb je vrijdag pas vakantie? Nog op school? mijne loopt dit weekend al weer af :< helaas
|
||||
|
||||
Ja wouter vertel, kom je naar Nederland
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Neen, het wordt Frankrijk (Parijs) of Engeland. Toch niet Nederland |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Weekendje engeland = altijd leuk. Tijd geleden zelf nog geweest met mn meissie...naar de O2 om SImply Red te zien optreden en heel Londen doorgecrossed. Was wel koud, maar hey....daar kun je je op kleden.
Blijf je wel aan de goede kant van de weg ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door WDS001; 28-10-09 om 16:37. |
|
||||
|
||||
Ik ga 7,8,9 en 10 november ook naar Londen. Kijk er ook al naar uit.
Voor mij geen herfstvakantie, maar wel maandag thuis (feestdag). |
|
||||
|
||||
Citaat:
Grote voordeel van Londen is wat mij betreft toch echt wel de Subway..... zetten jullie de app "AllSubway" op jullie iPhone eigenlijk ? |
Labels |
chat room, iphone, iphoneclub, offtopic, over van alles en nog wat |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple OS 4.0 Event Chat Topic | WDS001 | Archief | 15 | 08-04-10 22:27 |
Apple Event Chat Topic | WDS001 | Archief | 124 | 29-01-10 08:38 |
|
|