iPhoneclub Chat Topic discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Waarom heeft niemand mij verteld over iPhone Tunnel Suite!? . Is gewoon SSH'en ZONDER Wi-Fi, via USB! Ik gebruik gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Iemand dit al gezien?
YouTube - 16 Yr Old High School Girl Fl. Doesnt Wear Panties School Picture Claims Priv Was Showin In Yearbook Hoe dom kun je zijn?
|
||||
|
||||
Lol.
Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens.
|
||||
|
||||
/fail 10tekens
|
|
||||
|
||||
Hoe staat het met jullie custom geluidjes?
Ik ben 's bezig geweest YouTube - Direct upload iphone unlock sound.
|
||||
|
||||
Citaat:
Zelf een afbeelding erbij gezocht en een geluidje gemaakt? Moet je in Cydia zetten, zullen best veel mensen leuk vinden
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Moet ik eerst uitzoeken hoe dat moet
Als iemand interesse heeft om dat te doen wil ik het geluidsbestandje + wallpaper wel sturen
|
||||
|
||||
Gewoon een mailtje sturen naar een repo na keuze
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
OMFG
Nog iemand de microsoft E3 keynote gezien?
|
||||
|
||||
Jah! Ik heb hem gezien. Die full body motion capturing man!!!!!!!!! OMG!!! Can't WAIT!!!!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
goedenavond allen!
roses are #FF0000, violets are #0000FF all my base, are belong to you |
|
||||
|
||||
Ik heb een wii, maar project natal ziet er toch wel heel vet uit!
filmpje voor mensen die niet weten waar het over gaat: YouTube - Project Natal
|
||||
|
||||
Ik heb ook een Wii, maar ik heb ook een Xbox 360, dus als die sensor balk dingus uit is gaak hem denk ik wel kopuh! Ligt eraan hoe duur hij is.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Uiteraard een concept
|
|
||||
|
||||
Ik verwacht zomer 2010.
Gizmodo heeft het mogen testen en zeggen dat het werkelijk fantastisch werkt. Zelfs in het donker (dankzij een infrarood camera). Dit is echt de toekomst van het interfacen, gamen misschien niet zo zeer (beetje gimmicky voor exclusiviteit). Stel je voor dat je bijvoorbeeld een frontrow achtige applicatie kan bedienen vanaf je bank zonder enige vorm van controller vast te houden!
|
||||
|
||||
Ik sta nu aan te schuive aan het frietkot!
|
Labels |
chat room, iphone, iphoneclub, offtopic, over van alles en nog wat |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple OS 4.0 Event Chat Topic | WDS001 | Archief | 15 | 08-04-10 22:27 |
Apple Event Chat Topic | WDS001 | Archief | 124 | 29-01-10 08:38 |
|
|