iPhoneclub Chat Topic discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen 7 november ga ik me verstoppen....wordt dan *kuch*40*kuch*...en wordt nú al gepest door de fijne collega's hier Grote voordeel van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik ga niet naar Londen, áls het Engeland wordt, gaan we waarschijnlijk naar Dover. En ik wil trouwens ook niet naar Londen gaan, want daar gaan we op het einde van het schooljaar met de school naartoe
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dover ben ik in een (damn...ik ga het écht zeggen....) grijs (....) verleden ook geweest. Mooie omgeving. Krijg een jaloers gevoel ineens. Kijken wanneer ik vrij kan nemen, hahahaha
|
|
||||
|
||||
Goh.. Wie mag hier jaloers zijn? Op een gewone schooldag zat ik nu nog niet op iPhoneclub hoor
|
|
||||
|
||||
Solliciteren bij getronics is de boodschap WDS001
|
|
||||
|
||||
Ehm..... Het scheelt, op deze manier laat ik zien dat ik kan multitasken. 2 TFT schermen voor m'n neus en evengoed m'n werk ruimschoots af krijgen met iphoneclub.nl open hoe weet jij dat trouwens nu weer van GTN.... |
|
||||
|
||||
Google en linkedin
het internet is een schat aan informatie, dat moet jij toch weten |
|
||||
|
||||
Niet alles geloven wat er op Google staat
Mijn nickname staat op een gigolo site
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Of ja kan gewoon een weekendje naar Oostduinkerke gaan, zoals ik?
|
|
|||
|
|||
Hee hee mensen.
Miscchien kennen julie mij nog. De modenators zullen mij nog wel kennen. Ik deed iets te vaak wat verkeerd En toen ik te ver ging, ging ik daar zelf overheen. Erg erg stom. Maar goed ik ben weer terug, Ik doe een stuk minder met iphone's nu dan eerst maar dat komt denk ik doordat ik verbannen was. Gr Bart |
|
||||
|
||||
welcome back
|
||||
|
||||
Slowchat
Er is hier helemaal geen chat topic? Vreemd. Nouja, nu wel! Hier kan je lekker kletsen en praten over weet ik veel wat.
Was nou niet echt lekker weer vandaag zeg. Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan?
|
|||
|
|||
waarom een topic over chat als we een heel forum hebben?
mijn dag: hele dag achter de laptop deze rotzooi herstellen...laptop wil geen spel meer spelen, na 1-5 minuten crasht hij, en het opnieuw installeren van windows heeft niet geholpen dus ik installeer hem nu opnieuw voor niks eigenlijk. iTunes heeft ook mn iphone gewist, en wou niet op een normale manier muziek meer toevoegen van wat ik hiervoor had als backup dus moest ik een programma kopen van 16 euro wat dit wel kon doen. Verder heeft mn iphone opeens geen bereik meer sinds gisterenochtend en vandaag ook nog niet. restore ook al gedaan vandaag maar wil ook niet baten. Verder draai ik nu op gedownloade windows omdat de herstel partitie van mn laptop ermee is gestopt. En heb nog meer aan mn gedachten betreft relaties. Leuke dagen achter de rug... Laatst gewijzigd door borgqueenx; 16-07-10 om 23:27. |
|
||||
|
||||
Waarom een speciaal topic? Omdat je hier gewoon kan praten zonder onderwerp te hebben. Jammer dat er zo weinig mensen in de chat komen. Het idee is nu een beetje weg.
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ik snap waarom je het wilt. veel plezier anyways mischien ga ik het leuk vinden t geeft hier flink ge-onweert vanavond. |
|
||||
|
||||
Mogge! Wait, het is al middag.
|
|||
|
|||
weet je wat awsum is, muziek
|
|
|||
|
|||
Slowchat huh wat.. betekend dat ook dat er een iPhone club...
NACHTBAGGER komt? Met eckte bazentaartjes, capibara's, miereneters en TIETEN O wacht.. Ik ga maar weer naar fok om iphone hatende paupers af te zeiken Nog maar 13 nachtjes slapen |
|
||||
|
||||
Natuurlijk komt dat er. Probleem is dat hier alleen maar mensen komen voor iPhone's en niet voor gezelligheid.
|
|||
|
|||
Ja inderdaad.
Terwijl een iPhone ook veel gezelligheid geeft |
Labels |
chat room, iphone, iphoneclub, offtopic, over van alles en nog wat |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple OS 4.0 Event Chat Topic | WDS001 | Archief | 15 | 08-04-10 22:27 |
Apple Event Chat Topic | WDS001 | Archief | 124 | 29-01-10 08:38 |
|
|