iPhoneclub Chat Topic discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel veel gezelligheid....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heel veel gezelligheid.
|
|
|
|||
|
|||
Dat klonk verdacht sarcastisch
Om trouwens op de OP in te gaan.. Ik heb vandaag nog niet zoveel uitgespookt, alleen ff met een vriendin de honden uitgelaten en ga zo ff bij de paarden kijken of die het allemaal nog goed maken |
|
||||
|
||||
Paarden? Wij hebben ook een paard.
|
|
|||
|
|||
Ja, was ff met een vriendin mee gegaan om paarden eten te geven.. Kon ik haar ook nog ff zien voor dat ze op vakantie ging
Als ze terug is gaan we samen paardrijden, zul je zien donder ik er van af . Wat voor paard heb jij dan en rij je zelf ook? |
|
||||
|
||||
Ik rij niet, mijn broer rijdt. Geen idee wat voor een paard het is. Ik kijk wel even of ik hem op internet vindt. Vertel maar of je er bent afgedonderd. Ik zie net dat ons paard kind is van ORAME. Een of ander beroemd beest.
|
|||
|
|||
Waarom ga je zelf niet rijden dan? doet het goed bij de meiden, haha!
Nou ik mag toch hopen dat ik er op blijf zitten.. Het duurt overigens nog wel ff, 2e week van augustus nouja kan ik mooi plaatjes schieten met de nieuwe iPhone die ik dan hopelijk al heb!. Orame? Nooit van gehoord.. Ik ben geen paarden freak ofzo, paardrijden is leuk maar tot op zekere hoogte.. wedstrijden, dressuur en al die meug moet ik niets van hebben.. |
|
||||
|
||||
Ik heb vroeger gereden. Vond er niks aan en ben gestopt. Nieuwe iPhone? Vet hoor, ben jaloers met een 3GS.
|
|||
|
|||
Okee! Ik rij al 8 jaar ofzo, sinds ik 12 was.. maar heel dat was altijd heel afentoe, ben paar maanden geleden begonnen om wat vaker te gaan rijden
Haha, ja die 3g is aan vervanging toe.. Begint zo traag te worden als ik weet niet wat.. Kan niet wachten op de iPhone 4 |
|
|||
|
|||
zucht ik wou dat ik het geld had
|
|
|||
|
|||
Gewoon werk zoeken toch 30 euro per maand is geen extreem hoog bedrag...
|
|
|||
|
|||
maar daar word ik zo moe van
en trouwens als ik gewoon een ipod touch heb is het tog goed |
|
|||
|
|||
Whaha, beetje aanpakken kan geen kwaad toch?
En met een iPod touch is ook niets mis mee hoor |
|
|||
|
|||
vind het wel grappig
ben best wel computer genie (al zeg ik het zelf) dus kan achter mijn buro geld verdien om zo te zegen en nog word ik er lui van en daarom werk ik dus niet |
|
|||
|
|||
Whaha, dan moet je proberen of je ouders het voor je willen betalen
Niet geschoten altijd mis toch! Of gewoon wat peper in je kont, later zal je toch zelf moeten gaan werken |
|
|||
|
|||
imand huisdieren
|
|
||||
|
||||
Ja, ikke! Heb kippen, en een parkiet. Had vroeger ook een rat (Een tamme.) die is helaas overleden. Mijn iPad film is over een minuutje klaar, kan ik weer beginnen aan de volgende converteren.
|
|||
|
|||
waarme converteer je eigenlijk
welk programa gebruik je |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Net een weekje vakantie achter de rug.
Gisteren dagje gewerkt en heb nu alweer 2 dagen vrij. Wat heb ik toch een heerlijk leven |
|
|||
|
|||
hoi
en al wat mensen met de nieuwe 4 ik heb hem nu 4 weken echt super wel jammer nog geen jb |
Labels |
chat room, iphone, iphoneclub, offtopic, over van alles en nog wat |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple OS 4.0 Event Chat Topic | WDS001 | Archief | 15 | 08-04-10 22:27 |
Apple Event Chat Topic | WDS001 | Archief | 124 | 29-01-10 08:38 |
|
|