Safari4.0 Beta discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit staat er bij mij. Maar misschien komt het wel omdat ik webkit gebruik....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dit staat er bij mij. Maar misschien komt het wel omdat ik webkit gebruik.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
De Stop/Reload-button zit nu helemaal rechts in de adresbalk. Is geen aparte button meer voor.
|
|
||||
|
||||
Ik zie daar een + en die is voor een nieuwe tab. En een bugreporter maar geen reload/stopknop.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
@DouweM:
Verrek... Hoe simpel kan 't zijn... Volledig over het hoofd gezien! Bedankt! @Michael: Het lijkt erop dat jij idd een extra knop hebt om toe te voegen i.v.m. Webkit? En op je laatste bericht: IN de adresbalk ACHTER de url (draaiend cirkeltje tijdens laden wordt met mouseover een X (stop) en anders staat er een rechtsom-pijl (reload). Ik had hem ook niet gezien, hahaha. Laatst gewijzigd door Buur; 25-02-09 om 14:43. Reden: Screendump met aanduiding toegevoegd |
|
||||
|
||||
Ik vind het een goede update! Bij mij is Safari 4 nog niet gecrasht.
|
||||
|
||||
Is er toevallig een optie om het scrollen met de muis sneller te laten gaan?
Het gaat langzaam/neemt weinig stappen, wanneer ik scroll met de muis... Best wel vervelend, vooral als je aan Google Chrome gewend bent die erg snel gaat.
|
||||
|
||||
Ik vind Safari 4 er erg mooi uitzien, werkt ook erg snel.
Ik laat de beta versie er op
|
||||
|
||||
ik werk liever met firefox
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beta 4 | joeriblaau | Archief | 1 | 18-05-10 18:18 |
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 | caryntjen | iTunes | 2 | 05-05-10 14:22 |
iToday beta | Michael | Jailbreak apps en thema's | 53 | 21-05-08 00:09 |
|
|