Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) of een blackberry ;d...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
of een blackberry ;d
|
|
|
||||
|
||||
Tja.. ik denk dat ik voor een iPhone 3GS 32GB zou gaan.
Als het geen iPhone meer MAG zijn zou ik voor Android kiezen: de HTC Magic bijvoorbeeld. |
|
||||
|
||||
Dat zou ik echt nooit doen. Maargoed als de iPhone niet bestond had ik waarschijnlijk een Blackberry.
|
|
||||
|
||||
de Nokia n97 zou als eerste bij me opkomen ware het niet dat ik daar even mee heb mogen spelen en die gedachte maar weer laat varen. Heb m'n HTC touch pro 2 ingeruild voor de iPhone 3G[S], zou dan weer terug ruilen denk ik, was best wel tevreden over het toestel. Al is de iPhone 10x beter.
|
|
||||
|
||||
Hmm moelijk heb me nog niet verdiept in de nieuwe types maar de LG GD900 Chrystal is wel ergg mooi... heb nu een prehistorische PDA maar vind dat helemaal niets.. (rot stokkie...)
En vergelijken met de iphone kan ik nog niet.. (hopelijk volgende week binnen..)
|
|||
|
|||
Denk op dit moment de nieuwe Sony Ericsson met 12 MP camera.. Maar ja, dat is helemaal niet nodig want ruil m voor geen goud in
|
|
||||
|
||||
Nokia N900
|
|
|||
|
|||
voor een 4 natuurlijk
|
|
|||
|
|||
Voor een Samsung
|
|||
|
|||
Blackberry Bold 9700. Zeer geslaagd toestel!
|
|||
|
|||
Ieder geval geen nokia.. vriend van mij wilde me laatst ff een mailtje sturen en hij was 5! minuten bezig voor hij een mailtje verstuurd had en t touchscreen van dat kreng dan.. aaifoon is nog niet eens zo'n slechte naam.. nokia zouden ze douwfoon moeten noemen dan..
En nog durfde meneer te beweren dat zijn nokia minstens zo goed was als de iPhone, ironisch genoeg liep hij daarvoor te zeuren of hij mijn 3g over kon kopen en toen ik laatst zijn mobiel aan deed stond er "slide to unlock" |
|
|||
|
|||
ik zou voor htc desire gaan denk ik of mijn 3gs inruilen voor 4g. altijd kan ik nog terugvallen op mijn nokia 3900 classic ;x
|
|
|||
|
|||
Nexus one sowieso dan
|
|
|||
|
|||
Een nexus one of een iphone 4 ( als hij van de kinderziektes af is )
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 32GB White
en als het geen iPhone zou mogen zijn een BB Storm II |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Blackberry,s zijn lelijk, beter als je het dan van plan bent neem je een nokia. Blackberry,'s zijn ook zo onhandig in de bediening om naar beneden te scrollen etc.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik met 1 merk problemen heb, is het Nokia. |
|
|||
|
|||
Ik zou voor een samsung galaxy s gaan denk ik
|
|
||||
|
||||
iPhone 4 natuurlijk. Als het geen iPhone mag zijn dan de HTC Desire (HD?) of Galaxy S.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? | Robbor | Jailbreak apps en thema's | 1003 | 18-02-14 01:17 |
iPhone 3G: Zou dit gaan werken en is de iphone dan alsnog te unlocken? | Nick-kermis | Unlock | 3 | 18-03-10 10:09 |
Wat zou de nieuwe 3d chip doen? | borgqueenx | Chat en geruchten | 0 | 09-06-09 19:00 |
Wat zou je doen als je 100€ vind? | iGregor | Chat en geruchten | 19 | 01-09-08 13:56 |
|
|