Onee nu heb ik een roze phone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Haha en hier loop ik dan al jongen met een roze lg Ik had 6 weken geleden problemen met mijn telefoon Ik kreeg op geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onee nu heb ik een roze phone
Haha en hier loop ik dan al jongen met een roze lg
Ik had 6 weken geleden problemen met mijn telefoon Ik kreeg op geen mogelijkheid gps en mijn beeldscherm van kapot Dus verzekering gebeld en die kwamen met een leen toestel Een Mda com4 wat dus gewoon een htc is Wat is dat windows mobile een vreselijk *** systeem Na 3 weken ergenis kwam goed nieuws mijn telefoon was klaar En ja hoor daar was die dan een gloed nieuwe iphone Ik helemaal blij koste me overigens wel 30 euro eigenrisico Nu weer een paar weken later het ene na het andere probleem Maar de 2 meest iritante waren Wi-Fi kapot en smsjes kwamen uren te laat binnen soms wel 4 uur te laat. Dus tsjah gister verzekering weer gebeld en hebben het toestel weer opgehaald Maar ik had nu gevraagt om een leen toestel die normaal functioneel was En nu heb ik een nokia 6230 gekregen wat beter is dan die mda maar nog niet helemaal geweldig Dus nu heb ik me daar een geweldige telefoon van iemand anders geleend Die overigens wel heel fijn is Nu ben ik helemaal de blits op de bouw haha |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat wordt flink billen knijpen
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hahaaha ik zou hem in je zak houden en hem er niet uit halen,
Of juist thuis laten . |
|
||||
|
||||
Of gewoon meenemen en niet doen of dat DE macho shit is van deze eeuw ... Kleine kans dat dat lukt trouwens in de bouw magoed hahaha suc6
|
||||
|
||||
Ik zou me dood schamen....
|
||||
|
||||
Ik heb een roze iPhone sok anders... Niks mis mee hoor.
|
|||
|
|||
haha ik heb er veel lol om gehad achjah dat duurt wel 3 weken voordat ik mijn iphone terug heb
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? | Koopie66 | Unlock | 1 | 22-12-10 08:48 |
Een roze toekomst voor de smartphone | Scooter | iPhone algemeen | 0 | 08-10-09 17:40 |
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) | deaapdaar | Vodafone | 0 | 11-03-09 13:36 |
Heb ik een 2g of 3g | kleut | Archief | 5 | 15-07-08 12:16 |
|
|