//

Koppelverkoop In België

Koppelverkoop In België discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) De wet moet eerst nog goed gekeurd worden in parlement dacht ik dus het kan nog een tijdje duren eer het echt mag of niet?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 10-07-09, 20:22
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

De wet moet eerst nog goed gekeurd worden in parlement dacht ik dus het kan nog een tijdje duren eer het echt mag of niet?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 11-07-09, 13:08
nxken's schermafbeelding
nxken nxken is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 30
Standaard

Koppelverkoop wordt in belgië al toegepast in the phonehouse en op hotgsm
  #63  
Oud 11-07-09, 13:30
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nxken Bekijk bericht
Koppelverkoop wordt in belgië al toegepast in the phonehouse en op hotgsm
Dat wisten we al wel langer als vandaag. Maar zolang er geen wettelijk kader is/was, gaan de grote bedrijven/operatoren zich hier echt niet aan wagen. Een bedrijf zoals Proximus of Mobistar wilt echt niet de mensen van Pest-aankoop op z'n dak krijgen, die bedrijven hebben het zo al moeilijk genoeg.
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #64  
Oud 11-07-09, 18:20
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Dat wisten we al wel langer als vandaag. Maar zolang er geen wettelijk kader is/was, gaan de grote bedrijven/operatoren zich hier echt niet aan wagen. Een bedrijf zoals Proximus of Mobistar wilt echt niet de mensen van Pest-aankoop op z'n dak krijgen, die bedrijven hebben het zo al moeilijk genoeg.
Ja klopt het zal je maar overkomen dat zo een groot bedrijf dan nog voor de rechtbank gesleept word door een kleinere conccurentie dat ze al aan koppelverkoop doen voor de wet goed gekeurd is zeker in België is men goed in processen aanspannen
  #65  
Oud 03-11-09, 11:08
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

En de koppelverkoop is nu echt begonnen:

Citaat:
Telenet verkoopt gsm's voor 1 euro
Eerste aanbieding na afschaffen verbod
02 november 2009 | Jibbe Van Oost

Telenet gaat dure internet-gsm's subsidiëren. Klanten kunnen voor één euro een toestel kopen als ze een abonnement van twintig euro per maand afsluiten.

Telenet is de eerste mobiele operator die een pakket aanbiedt waarin een mobiel data-abonnement gecombineerd wordt met een gesubsidieerd toestel. In het buitenland bestaat dat soort pakketten al langer.

In België waren dit soort aanbiedingen tot voor kort niet toegestaan, door een verbod op koppelverkoop. Dat heeft ertoe geleid dat ons land een achterstand heeft op gebied van mobiele technologie. Vooral datadiensten blijven achter. In België ligt het gebruik van 3G achttien procent lager dan gemiddeld in Europa.

Het aantal mobiele telefoons dat op het internet kan, ligt in België ook een pak lager dan in het buitenland. Slechts zestien procent van de telefoons kan 3G aan. Daarmee presteert ons land onder het Europese gemiddelde van 26 procent.

Walk & talk
De telefoons voor 1 euro zijn te krijgen bij het abonnement Walk & Talk 20. Voor twintig euro bel je daarmee 118 minuten. Met de optie Surf 10, voor tien euro, kan je 200 megabyte surfen.

Klanten hebben de keuze uit vier telefoons: de Sony Ericsson Naite, de LG Viewty, een Samsung Star en een Nokia. De eerste, de Naite, is een groene gsm. Figuurlijk dan, want hij is gemaakt van gerecycleerd materiaal en hij verbruikt weinig.

De telefoons zijn verkrijgbaar bij de online winkel van Telenet, bij winkels met een licentie, en de telefonische verkoop van Telenet. Men kan de gsm’s ook kopen in de Belcompany-winkels. Deze keten is sinds kort in handen van Telenet.
  #66  
Oud 03-11-09, 15:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb thuis praktisch alles van telenet maar dit is niet goed vind ik.
10 euro voor slechts 200MB is niet oke.
Bij base heb je er bv 500MB voor voor dat geld.
Je betaalt dan nog eens 20euro voor 118min,er zitten dan nog geen sms bij ofzo.

Ik betaal bij mobistar voor 15 euro per maand 10000 smsen en 118 belminuten en data heb ik er apart bijgenomen.
Tja,je hebt een gsm dan aan 1 euro zogezegd gekocht maar die gsm's zijn al verouderd of zijn maar slechts 200 euro max waard.
Je zou ook een iphone kunnen nemen maar dan betaal je maandelijks nog wat meer natuurlijk.

Los kopen is en blijft het allerbeste.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Doet mobistar nu al aan koppelverkoop? AlfaRomeoDriver Orange 4 19-01-11 13:16
koppelverkoop in België krisvb Archief 3 14-07-09 17:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:29.