Koppelverkoop In België discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) De wet moet eerst nog goed gekeurd worden in parlement dacht ik dus het kan nog een tijdje duren eer het echt mag of niet?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De wet moet eerst nog goed gekeurd worden in parlement dacht ik dus het kan nog een tijdje duren eer het echt mag of niet?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Koppelverkoop wordt in belgië al toegepast in the phonehouse en op hotgsm
|
|
|||
|
|||
Dat wisten we al wel langer als vandaag. Maar zolang er geen wettelijk kader is/was, gaan de grote bedrijven/operatoren zich hier echt niet aan wagen. Een bedrijf zoals Proximus of Mobistar wilt echt niet de mensen van Pest-aankoop op z'n dak krijgen, die bedrijven hebben het zo al moeilijk genoeg.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
En de koppelverkoop is nu echt begonnen:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb thuis praktisch alles van telenet maar dit is niet goed vind ik.
10 euro voor slechts 200MB is niet oke. Bij base heb je er bv 500MB voor voor dat geld. Je betaalt dan nog eens 20euro voor 118min,er zitten dan nog geen sms bij ofzo. Ik betaal bij mobistar voor 15 euro per maand 10000 smsen en 118 belminuten en data heb ik er apart bijgenomen. Tja,je hebt een gsm dan aan 1 euro zogezegd gekocht maar die gsm's zijn al verouderd of zijn maar slechts 200 euro max waard. Je zou ook een iphone kunnen nemen maar dan betaal je maandelijks nog wat meer natuurlijk. Los kopen is en blijft het allerbeste. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Doet mobistar nu al aan koppelverkoop? | AlfaRomeoDriver | Orange | 4 | 19-01-11 14:16 |
koppelverkoop in België | krisvb | Archief | 3 | 14-07-09 18:58 |
|
|