Hoe ben jij op dit forum terechtgekomen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Na meerdere reparaties aan m'n Sony Ericsson W960i (iedre keer touchscreen van z'n calibratie af grrrr!) ben ik uit gaan kijken naar een I-phone en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na meerdere reparaties aan m'n Sony Ericsson W960i (iedre keer touchscreen van z'n calibratie af grrrr!) ben ik uit gaan kijken naar een I-phone en kwam via google hier terecht en sta nu op de lijst om een 3G-S te kopen in België.
Tom. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Via Google Chrome
|
|
||||
|
||||
iPhoneclub staat inderdaad zeer goed in Google..
Dus ook via Google |
|
|||
|
|||
Voordat ik een iPhone ging kopen wou ik wat meer info opzoeken.
Ik typte dus info iphone in google en kwam automatisch op deze terecht. Inmiddels heb ik er een en ben er harstikke blij mee. Yay ^^ |
|
||||
|
||||
Ik ook via Google en sindsdien ben ik hier niet meer weg te slaan
|
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde; begint saai te worden!!!
Gezocht via Google en gevonden |
|
||||
|
||||
Het is niet voor niets de grootste iPhone site van de Benelux. Google hielp me erbij.
|
|
||||
|
||||
Ongeveer 2 jaar terug was ik op zoek naar meer iformatie betreft de Iphone, het jalibraken ging toen nog niet zo makkelijk als nu, veel info gekregen,door vele topic door te lezen..
Nu 2 jaar later... grootste Iphone site van Benelux ( en mogen we best trots op zijn )
|
||||
|
||||
Had m'n iPhone 2G gekocht in een turkse telefoonwinkel die hem gerepareerd had.
Na een tijdje wou ik er wel meer mee gaan doen dus besloot ik hem te restoren, om hem opnieuw te jailbreaken, puur om te leren. Een vriend wees me op dit forum, en daar heb ik m'n iPhone (1.1.4) gejailbreakt met ZiPhone, ging makkelijk toen, had geen idee dat het slecht was voor m'n telefoon. Sindsdien ben ik blijven plakken hier |
|
|||
|
|||
Was info aan het zoeken over de Iphone op Google en zo hier terecht gekomen.
|
|
||||
|
||||
Als het saai begint te worden, hoef je niet alleen te zeggen hoe je hier terechtgekomen bent, maar ook waarom, om welke reden , zoals sommigen al beginnen doen.
|
||||
|
||||
ik kreeg deze pagina door een kennis van me toen hij hoorde dat ik een iPhone zou nemen.
Kreeg van hem de opmerking dat ik hier antwoord kreeg op al mijn vragen, en dat klopte ook. |
|
|||
|
|||
Hoe ? Via google, was informatie aan het opzoeken over de iphone voordat ik hem zou kopen. Doe ik trouwens altijd voor elke aankoop
Waarom ? voor de informatie die dagelijks gepost word en anderzijds vragen,oplossingen enz ... Alleen is er één site die nog beter is,waarvan ik de naam niet mag zeggen of link posten. |
|
|||
|
|||
ik zocht hoe duur de prijs is van een iphone 3g prepaid
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ben jij ook tevreden? | HansTis | iPhone algemeen | 27 | 12-09-08 12:09 |
Ben jij de eerste met een 3G die zich hier meldt? | Fresh | Chat en geruchten | 98 | 31-07-08 03:47 |
Hoe blij ben jij met je iPhone? | stereopanda | iPhone algemeen | 120 | 04-07-08 11:36 |
|
|