Custom van 3.0 enquete discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanavond en anders morgen komt er een nieuwe jailbreak voor 3.0. Moet ik in de custom, die er ongetwijfeld gaat komen, ook weer installer zetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Moet installer in de custom van 3.0 |
|||
Ja | 4 | 6,06% | |
Nee | 62 | 93,94% | |
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
Custom van 3.0 enquete
Vanavond en anders morgen komt er een nieuwe jailbreak voor 3.0.
Moet ik in de custom, die er ongetwijfeld gaat komen, ook weer installer zetten of kan ik deze gewoon weglaten (Ze stoppen er tenslotte toch mee op 1 juli).
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou nog wel graag willen zien welke apps alleen met Installer te installeren zijn, voordat deze allemaal niet meer beschikbaar zijn na 1 juli
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Ik vind van niet, gebruik het al eeuwen niet meer...
Het meeste is in cyadia te vinden en al de rest in installer is toch al verouderd, niet? |
|
||||
|
||||
Doe maar alleen Cydia.
|
||||
|
||||
Installer misschien 1 of 2 keer gebruikt, voor de rest alleen Cydia. Van mij hoeft ie er niet meer in.
|
|||
|
|||
Installer echt nog nooit gebruikt...
|
|
||||
|
||||
Bij je vorige custom (2.2.1) zat hij ook niet en ik heb hem niet gemist, mag van mij dus achterwegen laten.
|
|||
|
|||
enkel cydia is goed,
toch maak ik men eigen costum firmwire dusjha
|
||||
|
||||
Maak er 2, dan moeten de mensen niet kiezen
|
|
||||
|
||||
Als ik de enige ben die ja zegt, mag Installer van mij er ook uit hoor
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Of je maakt gewoon zelf een custom. Duurt hooguit een paar minuten.
|
|
||||
|
||||
Nope, Cydia is meer dan genoeg....
Van wie is Icy eigenlijk????
|
||||
|
||||
van rip-dev, makers van installer
|
|
||||
|
||||
Ja precies, ik kom er wel uit hoor Maar dan hoeft ie niet in de custom van Michael.
|
|
||||
|
||||
Ik ken niemand die Installer het laatste jaar nog heeft gebruikt dus voor mij hoeft het niet
|
|||
|
|||
Installer hoeft er niet in, vorige keer niet eens gemist!
Hoelaat komt de custom vandaag eigenlijk? Ciao! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja dacht het al.. nou dan hoop ik vnvd er mee aan de slag te kunnen.
Keep up the good work, Michael! Ciao |
|
||||
|
||||
Installer stopt over 4 maanden ofzo geloof ik..ergens op xs********ze gelezen. Dus heeft weinig zin.
Kan verder niet wachten op je custom Michael!! Al paar keer met succes gebruikt bij vorige versies...super!!
|
||||
|
||||
Installer stopt op 1 juli.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Downgraden van Snowbreeze Custom Fw | armand105 | Jailbreak | 0 | 08-10-10 00:40 |
iPhone 3G: Maken van Custom 3.1.3 Firmware | jeroen474 | Unlock | 9 | 13-04-10 12:29 |
iPhone 3G: Is er al een Custom FW van 3.0? | deaapdaar | Unlock | 0 | 09-07-09 06:57 |
iPhone 1e gen.: Van 3.0 (custom) naar 3.0 (regular) | Shlomo | Unlock | 13 | 23-06-09 12:32 |
|
|