Apple plakt 46 lekken in Iphone OS 3.0 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Na ff op ZDNET te kijken zag ik dat Apple een patch zal uitbrengen voor de nieuwe 3.0 software. Ik vraag me nu af, is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple plakt 46 lekken in Iphone OS 3.0
Na ff op ZDNET te kijken zag ik dat Apple een patch zal uitbrengen
voor de nieuwe 3.0 software. Ik vraag me nu af, is dat al gebeurd? of zal dit auto via itunes gaan, omdat mijn 3.0 nu met enorm veel bugs zit Groet! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
misschien een linkje?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij snapt die journalist niet helemaal dat 3.0 juist die fixes heeft en niet dat er nog een snelle update zal volgen op 3.0.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
3.0 heeft zware fouten...
Sommige dingen zijn zwaar vern****, hoop dat er snel een patch komt |
|
|||
|
|||
Dat snapt die journalist perfect ArB, dat is wat hij ook in z'n artikel verteld. De verwoording is alleen op sommige punten nogal ongelukkig gekozen waardoor het lijkt dat hij bedoeld dat er een patch voor 3.0 komt die 46 gaten dicht. Elders is hij er wel duidelijk over dat door 3.0 te installeren je 46 gaten in het oude OS op je iPhone/iPod Touch dicht.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Androids en iPhones vatbaar voor hack door lekken belsoftware | XIII | iPhone algemeen | 2 | 17-09-13 16:30 |
|
|