Relatie stuk door iphone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) voor de mensen die bang zijn dit probleem ook te krijgen heb ik nog wel een ericson(met t-mobile simlock) te ruil tegen je iPhone hoor, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
voor de mensen die bang zijn dit probleem ook te krijgen
heb ik nog wel een ericson(met t-mobile simlock) te ruil tegen je iPhone hoor, jij blij ik blij samen blij pm me maar |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
En voor mensen (mannen) die hun telefoon toch interessanter vinden dan hun vriendin, stuur die vriendin dan maar naar mij.
zij blij ik blij allemaal blij :-P ;-) |
|
|||
|
|||
whaha goede grap
als je de iphone tijdens de sex in je handen hebt, hoezo zeg je dan dat je een 'geweldige relatie' had. wel amuserend |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
T zal me niet verbazen als een heleboel mensen hun iPhone gebruiken voor sex.. kwam een keer een hele lading sex apps tegen voor verschillende standjes enzo *no questions asked* (voor degene die t toch wille weten: blijkbaar waren de helft van alle apps in de aanbieding van dat soort apps)
Overigens is dit een best oud topic.. |
|
|||
|
|||
hehe zijn ook interessante apps hehe. Is toch wat anders dan "de kijk" of de "quest" lezen om iets te leren . Heb zelf gelukkig nog niet de drang om tijdens de sex met mijn iphone bezig te zijn, hoewel dat standjes app hier misschien wel een verandering in brengt haha. Maar om weer even on topic te antwoorden, je relatie die stuk gaat vanwege de iphone is wel heel extreem, maar ja als je je iphone belangrijker vindt dan moet dat dan maar. Misschien een nieuw wetsvoorstel: Trouwen met je iphone, dan is misschien je telefoon rekening nog belasting aftrekbaar daarna
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat een relatie sowieso niet stuk gaat door een iphone of een computergame.
De relatie gaat stuk omdat de desbetreffende partner zijn eigenbelang boven die van zijn relatie stelt.
|
|||
|
|||
Citaat:
eens, maar een verslaving kan een relatie kapot maken omdat een verslaving over het algemeen er voor zorgt dat je eigen belang boven die van je relatie komt. en gaat het hier niet gewoon over een ordinaire verslaving? en komt het dus dan niet gewoon door de iphone |
|
||||
|
||||
Als je het zo bekijkt gaat het om de verslaving 'oorzaak en gevolg'.
Iphone is het gevolg van verslaving welke de oorzaak is.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Da's waar... lol
|
||||
|
||||
En als je nou aan beide verslaafd bent? Sex en iPhone?
Dan gebruik je het toestel waarschijnlijk tijdens de sex om alles op te nemen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Had dan gezorgd dat je de Kamasutra-app erop had staan,
had je in ieder geval een excuus om je Iphone te gebruiken tijdens de sex |
|
|||
|
|||
Laat me raden, studentengrap?
|
|||
|
|||
studenten in examenperiode, vreemde humor
|
|
|||
|
|||
Waarom reageren jullie op de trol
|
|
||||
|
||||
haha meen je dit dat is niet gezond hoor als je alles kwijt raakt door je iphone als ik jou was zou ik je iphone verkopen en terug gaan naar een nokia 6310
een nieuwe start |
|
|||
|
|||
Waarom geloof ik dit bericht niet echt? :S
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Kan je ipod/iphone stuk gaan door te jailbreaken | gufra | Jailbreak | 2 | 16-01-11 23:21 |
LET OP! Relatie slechte ontvangst en vasthouden van Iphone 3G | hadimassa | iPhone algemeen | 12 | 27-09-09 02:55 |
ssid uitzetten op computer in relatie met iphone | pieter0000 | Wi-Fi | 2 | 26-07-09 20:04 |
einde relatie | herberts | Chat en geruchten | 10 | 05-05-09 22:20 |
iphone stuk door cydia | passie | Archief | 3 | 16-08-08 19:50 |
|
|