Invloed 4GS op 3GS discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Wouter Ha ok, ook voor jouw blijft het een grote gok, en is het gewoon afwachten, maar we gaan vlug 7 juni zijn, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoi Wouter
Ha ok, ook voor jouw blijft het een grote gok, en is het gewoon afwachten, maar we gaan vlug 7 juni zijn, maar normaal zouden de mobistar winkels in belgie, die hem als koppelverkoop verkopen dan toch al iets moeten weten, of hem zelfs al in huis moeten hebben, wat denk jij? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik kan begin volgende maand ongv. gaan verlengen....
Dus !!!!! Iphone 4G ????? wat denken jullie? T-mobile nu 3GS
|
|||
|
|||
lekker wachten, heb ik ook voor gekozen ^^ Als uit eidenlijk blijkt dat het nog een paar maanden duurt voordat 4g echt komt (betwijfel ik) dan, iets anders zoeken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4gs new boot restore | viper112 | Jailbreak | 1 | 25-12-10 17:20 |
Beltoon 4GS +jailbreak | edwin 39 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 11-09-10 22:11 |
Onderdelen Iphone 4GS worden al aangeboden :-) | MCNO | Chat en geruchten | 0 | 18-06-10 22:09 |
iPhone: Kan een jailbreak invloed hebben op het toestel zelf ? | omikron777 | Jailbreak | 1 | 01-03-09 13:01 |
|
|