//

Het Grote WWDC 2010 Chat Topic

Het Grote WWDC 2010 Chat Topic discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn hier maar weinig reacties vind ik? Ik vind velen maar weinig te vertellen hebben dus zal ik het dan maar proberen doen . ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 07-06-10, 23:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Er zijn hier maar weinig reacties vind ik?

Ik vind velen maar weinig te vertellen hebben dus zal ik het dan maar proberen doen .

De grootste teleurstelling is de iphone in belgie maar eind juli naar het schijnt zou uitkomen, dat heb ik toch meegelezen, dit is zeer teleurstellend en doet mij geneigd te zijn om een ander toestel te kopen of via een ander land de iphone te kopen maar dan zit je met het probleem je moet unlocken en heb ik geen zin in etc....

Hoe zit het met de snelheid? Is dat 1ghz? Dan is dat oke maar niet beter dan de nieuwste modellen van andere merken.

De camera mocht in feite ook beter zijn geweest, de andere modellen hebben minstens 8 tot zelfs al 12mp. Ook dat mocht toch wel beter, zelfs goedkope modellen hebben al een 5mp. Wel goed er deze keer een flits opzit.

Videobellen; stelt niks voor vind ik en is niet nodig laat staan echt nuttig??
Alleen via Wi-Fi, dus kan je in feite alleen thuis gebruiken toch wat belgie betreft en het moet naar iemand zijn die ook een iphone 4 heeft, tja, ik ken niemand niet van mijn maten ofzo die deze gaan kopen.

Multitasking; tja, ook dit zit al op de nieuwe toestellen bij de andere merken.

Het scherm en de resolutie is dan wel weer toppie, dat is dan wel oke.

Maar dan blijft het alweer afwachten of de iphone terug de zelfde ziekte of niet zal hebben ivm 3g bereik die wegvalt als je deze in je handen neemt etc....
Er stond wel dit maar ik wil dit dus eerst in de praktijk zien; De metalen band rondom het toestel is niet enkel een esthetisch element maar ook een nieuwe antenne die voor een beter ontvangst van 3G en GPS moet zorgen.

De batterij zou beter zijn; als dat echt zo zou zijn dan is dat een pluspunt uiteraard.

Het design vond ik van dag 1 al betere en mooier.

Die imovie ziet er ook wel oke uit op het eerste zicht.

Er zit alweer geen fm radio op meende ik; heel vervelende zaak want dat werkt dus via je provider netwerk en zit je zoals bij ons in EDGE gebied dan moet je al veel geluk hebben het niet constant uitvalt etc....

Ik ben idd kritisch want het is te makkelijk om zomaar van de toren lopen te blazen omdat het van apple komt.

Geene flash zoals we al wisten natuurlijk maar het blijft toch een gemis; ik heb vandaag meerdere sites gehad waar ik wilde volgen en ik kon niet vanwege geene flash player,ppfff.


Het toestel komt op 24 juni uit in vijf landen: de VS, Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannie en Japan.

In welke landen kan je deze los kopen (dus zonder abo) en zonder je deze moet gaan unlocken of heb je geen andere mogelijkheid dan te unlocken dan?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 07-06-10, 23:37
ipodpino ipodpino is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 39
Standaard

Die ene maand extra wachten en simloockvrij te hebben is het zeker waard voor mij!!
  #63  
Oud 07-06-10, 23:40
Kluppergeest Kluppergeest is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
.................
Ik ben idd kritisch want het is te makkelijk om zomaar van de toren lopen te blazen omdat het van apple komt.

..............

En uiteindelijk, koop je hem toch gewoon.

Apple 1
wij, fanboys 0
  #64  
Oud 07-06-10, 23:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kluppergeest Bekijk bericht
En uiteindelijk, koop je hem toch gewoon.

Apple 1
wij, fanboys 0
Ik zal deze dan idd waarschijnlijk wel kopen maar dit komt omdat ik al 408 apps heb en als ik de reken som eens maak dan heb ik daar al zeer veel geld aan gegeven en dan zomaar naar een ander toestel gaan lopen?? Wat dan met al dat geld die ik er dan aan heb gegeven aan al die apps?

Dusja, ik zal niet veel anders kunenn zekerst?

Ik erger mij enorm eraan als deze maar eind juli in belgie zou uitkomen en ook omdat we dus noppes weten uiteindelijk, ik houd daar niet van en erger mij daar enorm in want nu weten we nog altijd niet de exacte datum deze in belgie uitkomt en of er in belgie nu mee koppelverkoop zal zijn of niet en welke de prijzen zullen zijn etc....

Dat klinkt mss belachelijk dat ik me eraan erger maar ze houden je al maanden aan het lijntje en ke kijkt er zo naar uit en andere landen komt deze wel op 24juni uit maar opeens moeten wij schuiven en langer wachten, ik haat wachten, is mee alles zo zenne.
  #65  
Oud 07-06-10, 23:55
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je bent niet de enigste die zich er aan ergert hoor, het liefste had ik hem ook meteen beschikbaar gezien.

De prijzen zullen gewoon hetzelfde zijn als bij de iPhone 3GS.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #66  
Oud 07-06-10, 23:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Je bent niet de enigste die zich er aan ergert hoor, het liefste had ik hem ook meteen beschikbaar gezien.

De prijzen zullen gewoon hetzelfde zijn als bij de iPhone 3GS.
Moest men nu zeggen 7juli dan geen probleem maar eind juli is heel laat vind ik.

Ik weet niet wat te doen, wachte haat ik zeker ik weet ze elders wel al uitkomen .
  #67  
Oud 08-06-10, 00:06
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Mijn mening! Mooi toestel en begin oktober loopt mijn Telfort simonly abbo af dus er moet wel een iPhone 4g gaan komen. De 2G mag ondertussen, na ruim 2,5 jaar wel eens de deur uit.

Tegen oktober denk ik ook wel een goed beeld te kunnen vormen van wat nou de meest ideale combinatie / keus is wat betreft met abbo kopen of los (indien mogelijk). Dat blijft toch een beetje dekking vs. internetsnelheid vs. kosten verhaal.

Tot die tijd wacht ik rustig af, we zullen het zien in de loop van juli.
__________________
Appels met peren vergelijken
  #68  
Oud 08-06-10, 00:12
jayjay jayjay is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 135
Standaard

haha lol hier vergelijken ze MEGAN FOX met die Retina display! hahah MEGAN FOX & THE iPHONE 4 -
  #69  
Oud 08-06-10, 06:57
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Even niet aan denken: de lancering van de iPad in Europa/Nederland. Uitgesteld in verband met te grote belangstelling in o.a. de US. Doemscenario?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #70  
Oud 08-06-10, 09:45
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik erger mij enorm eraan als deze maar eind juli in belgie zou uitkomen en ook omdat we dus noppes weten uiteindelijk, ik houd daar niet van en erger mij daar enorm in want nu weten we nog altijd niet de exacte datum deze in belgie uitkomt en of er in belgie nu mee koppelverkoop zal zijn of niet en welke de prijzen zullen zijn etc....
Dit is nou precies wat ze hebben willen. Je dood ergeren maar wel aanschaffen.

Heb ik ook last van, maar ga hem toch ook kopen.
  #71  
Oud 08-06-10, 10:42
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
De camera mocht in feite ook beter zijn geweest, de andere modellen hebben minstens 8 tot zelfs al 12mp. Ook dat mocht toch wel beter, zelfs goedkope modellen hebben al een 5mp. Wel goed er deze keer een flits opzit.
Ah, kijk eens aan, een Dixons reclamekrantje volger Dat noemen ze marketing. Want inmiddels zou nu al bekend moeten zijn dat de hoeveelheid mp's niks uit zou moeten maken voor kwalitatief goede foto's. De lens, daar is het om te doen. De reden dat ik je dus een Dixons reclamekrantje volger noem is dat je je blind staart op de hoeveelheid mp's. Al had Apple er een 12mp in gegooid, als de lens van bagger kwaliteit is, heb je nog kwalitatief uitermate teleurstellende foto's.
  #72  
Oud 08-06-10, 12:43
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

mooie screens !

iPhone 4
  #73  
Oud 08-06-10, 13:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Ah, kijk eens aan, een Dixons reclamekrantje volger Dat noemen ze marketing. Want inmiddels zou nu al bekend moeten zijn dat de hoeveelheid mp's niks uit zou moeten maken voor kwalitatief goede foto's. De lens, daar is het om te doen. De reden dat ik je dus een Dixons reclamekrantje volger noem is dat je je blind staart op de hoeveelheid mp's. Al had Apple er een 12mp in gegooid, als de lens van bagger kwaliteit is, heb je nog kwalitatief uitermate teleurstellende foto's.
Je zegt het zelf; als alles in het plaatje past dan is een 12mp sowieso beter.
  #74  
Oud 08-06-10, 13:16
FLA FLA is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 0
Standaard

Goed nieuws! Ik heb zojuist met Vodafone gebeld: ze komen in navolging van T-mobile ook met speciale iPhone 4G abonnementen! Mij is medegedeeld dat ze tussen nu en een paar weken meer info kunnen geven. De release-datum zal ergens in juli zijn.

Goed voor de onderlinge concurrentie en dus goed voor de klant / prijs.
  #75  
Oud 08-06-10, 13:35
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Stel je kan in Nederland ook vodafone abbo op iphone gaan jullie dan voor vodafone of T-mobile en waarom?
  #76  
Oud 08-06-10, 13:44
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FLA Bekijk bericht
Goed nieuws! Ik heb zojuist met Vodafone gebeld: ze komen in navolging van T-mobile ook met speciale iPhone 4G abonnementen! Mij is medegedeeld dat ze tussen nu en een paar weken meer info kunnen geven. De release-datum zal ergens in juli zijn.

Goed voor de onderlinge concurrentie en dus goed voor de klant / prijs.
Vodafone heeft nu toch ook al special iPhone abonnementen. Ze verkopen alleen geen iPhone. Dus weinig concurrentie ben ik bang.
  #77  
Oud 08-06-10, 14:42
FLA FLA is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Vodafone heeft nu toch ook al special iPhone abonnementen. Ze verkopen alleen geen iPhone. Dus weinig concurrentie ben ik bang.
Een "combinatie" van telefoon + abbo werd mij verteld...
  #78  
Oud 08-06-10, 14:48
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Ga liever voor Vodafone dan voor T-Mobile, maar gok er op dat het weer T-Mobile only wordt.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #79  
Oud 08-06-10, 14:59
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Als die bij Vodafone komt dan kan ik me contract ontbinden en overstappen en heb ik de nieuwe iPhone + nummerbehoud, wel heel gedoe maar in theorie moet het kunnen.. Eerst maar is wachten wat het wordt..
  #80  
Oud 08-06-10, 15:13
tomosfan tomosfan is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

ik zou graag een goed beeld van de witte iPhone willen zien, iemand link met goede foto's? En weet iemand al of vodafone het gaat aanbieden inclusief abbo? Of wat t-mobile gaat doen bij contractsverlenging?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote Highscore-topic Kenanus iPhone Games 187 25-03-13 12:10
Foto: Het Grote Foto Topic! berty Muziek, foto & video 5 08-05-11 17:08
Het grote sportarmbanden-topic antimaterie iPhone accessoires en onderdelen 29 04-11-10 09:40
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 16:19
Het grote Push Topic tbeumer@ iPhone algemeen 2 15-08-08 23:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.