toch sterk die iphone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) iPodNN | iPhone run over by 18-wheeler, still works iphone blijft werken zelfs nadat hij door een vrachtwagen is overreden als er zijn die het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
toch sterk die iphone
iPodNN | iPhone run over by 18-wheeler, still works
iphone blijft werken zelfs nadat hij door een vrachtwagen is overreden als er zijn die het eens willen uitproberen mogen ze die bij mij altijd ander mijn vrachtwagen komen leggen heb de camera al klaar staan Laatst gewijzigd door truckdiver; 02-02-08 om 08:32. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wel knap dat die iPhone nog werkt.
Heb al ergens eens een filmke gevonden op youtube dat de krasbestendigheid testte. Daar was ik toch ook al behoorlijk onder de indruk van. Hier kan je die "iPhone's first scratch/crash test ever!" bekijken
|
||||
|
||||
Gloeiende Mijne bleek 'bijna' hersendood, met zware beschadiging aan de volumeknop nadat ie op de grond viel van 1 meter hoog ;-)
|
|||
|
|||
Hehe,
Ik heb de mijne eens uit de auto laten vallen en mijn voet erop gezet, Enkel een ferme kras in mijn scherm |
|
|||
|
|||
Gekken! Blijkbaar is die in de VS dan toch niet zoooo exclusief
Ik zou het nooit in mijn hoofd halen om dat soort van zaken uit te halen met men phone! Toch fijn om te weten dat die relatief solide is... |
|
|||
|
|||
Mensen die bereidt zijn eens een Benelux versie te maken van dit filmpje? Mits de nodige sponsoring zie ik dit wel zitten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone4 en STERK glas.. hoe sterk is dat nou eigenlijk? | Delvenaartje | iPhone algemeen | 0 | 28-09-10 19:50 |
voor mensen die toch een witte iphone wil(de) | Dexstron | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 27-09-10 21:29 |
Sterk spul, die schermfolie van Invisible Shield! | iCulture | iPhone accessoires en onderdelen | 62 | 21-09-08 12:40 |
zijn het toch nederlanders(phillips) die de iphone gaan overklassen | truckdiver | Archief | 13 | 22-05-08 11:14 |
|
|