komende tijd ???? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) hierbij, k ga de komende tijd nie veel meer online kunnen zijn mits relatie na de z*k is, en alleen moet gaan wonen, morgen verhuizen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
komende tijd ????
hierbij, k ga de komende tijd nie veel meer online kunnen zijn mits relatie na de z*k is, en alleen moet gaan wonen, morgen verhuizen dus.
Dus zal voorlopig geen internet hebben, maar zodra k internet heb, kan k heel mijn vrije tijd steken in software maken vo de iphone. Het ga u allemaal goed hier, en unlock ze !!!!!!!!!!!!!!!!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nou succes met de verhuizing en tot spoedig, en vergeet niet in welke doos je de iPhone spullen ingepakt hebt
|
|
||||
|
||||
het zijn er drie nou, ze vroeg al of ze er nie ene "kreeg", nou lekker niet !!!
Maar dan ga ik binnenkort keihard trug komen hier, als k mega veel tijd heb voor de iphones..... Dan vlieg ik erin....
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Chat
Ik heb m ff verplaatst naar chat. Was niet echt een tip of tweaks hoewel het natuurlijk ff een vervelende tijd is. Sterkte ermee in ieder geval!
|
|||
|
|||
zou je dit een geluk bij een ongeluk noemen?
nee beetje cru gezegd.... het heeft voordelen en nadelen, laat ik het zo stellen |
|
||||
|
||||
is een teken da ze mij nie graag zag he..... zij is cru, ik ook dan. Mijn enigste echte lief, da nie zaagt, klaagd, geld vraagt (soms wel) is mijn iphone, die is altijd happy.
|
|||
|
|||
behalve als je ze laat vallen
(de iphone dus) |
|
||||
|
||||
idd, das ook juist.
|
|||
|
|||
Hey croiman. Spijtig dat het zo gegaan is met je lief. Daar wil ik je sterkte mee wensen. Vergeet niet wat tijd voor jezelf te houden als je straks op je eigen zit. Want alleen maar werken aan de Iphone is niet goed .
En bij de weg: Keep us updated over je iphone mod ben zeer nieuwsgierig |
|
||||
|
||||
Croiman doe rustig aan en we zien je wel weer.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
ja dat zijn de minder leuke berichten. Sterkte ermee, en denk aan jezelf je iPhone loopt niet weg.
|
|||
|
|||
Echt k l o t e (sorry) voor je croiman, maar je klinkt positief en dat is een goed teken.
Komt het door de iPhone en het werkt dat je ervoor verzet hebt, of was dat gewoon de druppel? |
|
|||
|
|||
tja... Shit happens
|
|
||||
|
||||
Veel sterke. Na regen komt zonneschijn...
|
|
||||
|
||||
beetje te veel uren achter de pc, maar hey, hier ben ik weer lol. Haha back on track. Sjowol je summerboard theme iconen komen er aan.
|
|||
|
|||
Welcome Back croiman .
Op naar de volgende hacks van je |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tonen komende agenda afspraken | peverix | iPhone Apps | 2 | 15-04-11 15:59 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
iPhone tijd = Netwerk tijd? | macamba | iPhone algemeen | 0 | 29-09-09 10:30 |
|
|