Eindelijk ook een iphone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tommyf16 als het goed is heb ik miijn 16gb morgen binnen heb hem gekocht voor 355 incl verzend kosten. Bu hopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
nee geen 2de hands
|
|
||||
|
||||
hopen dat er echt 1 in zit
|
|
|||
|
|||
verschil tussen usa en uk?
Citaat:
hoi.. was het verschil?
|
|||
|
|||
waaar???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik hoop dat ik ook snel jouw gevoel kan en mag delen.. snif..
|
|||
|
|||
Morgen een 16 GB
|
|
|||
|
|||
Ik heb net 2 weken extra moeten wachten op mijn Iphone toen hij bij de Douane lag
|
|
|||
|
|||
en wat moest je uit eindelijk afrekenen? Mijn iphone is namelijk ook door de douane onderschept (is teruggehaald toen het pakketje al in de auto van dhl zat) heb gebeld met dhl maar die konden niets zeggen over wanneer het pakketje mijn kant op komt.....
|
|
|||
|
|||
Kosten
Na het grapje heeft mij uiteindelijk 51,14 gekost.
Is dit normaal? Ik heb hem op ebay besteld en vandaar is hij met USPS verstuurd, ik weet niet of dat van belang is? Laatst gewijzigd door Yuri; 26-03-08 om 16:58. Reden: aanvulling |
|
|||
|
|||
Ik heb hem 1 april eindelijk. Vriendin van mijn vriendin neemt hem mee. 255 euro 8GB
|
|
|||
|
|||
Hij is vandaag onder rembours verstuurd, hopelijk morgen binnen .
Nu nog ff youtube filmpjes kijken, scheelt een hoop uren prutsen |
|
||||
|
||||
Van harte allemaal en sterkte met het uitvogelen, doe in ieder geval voorzichtig !! Maak het niet stuk !! Bij twijfel ........................... effe checken op de site !!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zodra ik hem heb krijg je wel een report |
|
|||
|
|||
Gisteren heb ik mijn Iphone 8gb Uk versie opgehaald bij het postkantoor, het doosje is kleiner wat ik had verwacht. Maar wat een gaaf toestel zeg, de 8gb zijn al bijna gevuld! De komende weken heb ik nog wat leesvoer te gaan
|
|
|||
|
|||
Hoop morgen mijn 8gb te mogen verwelkomen....kan de uren wel voorbij duwen!!
|
|
||||
|
||||
Bel maar eventjes tegen die tijd, kom ik wel effe helpen duwen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net 2 dagen terug uit de VS (ben daar een maand geweest) en kon het toch niet laten er ééntje mezelf kado te doen. Nu al helemaal verslaafd!
Props aan deze site, heb in deze korte periode al veel geleerd. Heb 'm zelfs via deze site zelf weten te unlocken, ondanks de afwezigheid van enige eigen kennis. En alle vragen die ik had zijn beantwoord, dus nogmaals driewerf hoera voor Iphoneclub.nl!! Gr |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
eindelijk een goede insaniquarium clone;) | borgqueenx | iPhone Games | 0 | 20-03-11 19:01 |
Eindelijk een iPhone kopen | ber00469 | Archief | 1 | 10-12-09 13:19 |
Vandaag eindelijk een iPhone in mijn handen gehad | Roel | iPhone algemeen | 1 | 03-01-08 14:19 |
|
|