Eindelijk ook een iphone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Keyzer Net 2 dagen terug uit de VS (ben daar een maand geweest) en kon het toch niet laten er ééntje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne gewoon in een AT&T winkel gekocht. Omdat ik niet van plan was de Iphone te activeren met AT&T kon ik de telefoon alleen kopen icm een accesoire van minimaal $20. Dat werd dus een beschermhoesje van toevallig dezelfde prijs. Zover ik weet is ie ook gewoon te koop bij een Applestore, heb 'm daar iig zien liggen. De prijzen bij beide zijn gelijk, $399 voor 8gb en $499 voor 16gb.
Wat het invoeren betreft... Ik had zelf het doosje achtergelaten en de Iphone gewoon in mijn jaszak gedaan. Was overigens overbodig, gezien helemaal niemand werd gecontroleerd. Als je gewoon normaal langs de douane loopt (dus geen zweet op je voorhoofd ) is er niet veel aan de hand. Hoop je hierbij voldoende te hebben geinformeerd. Succes!! |
|
|||
|
|||
Jeej, over 2 maand gaan wij naar amerika en ga ik de iPhone 16 GB kopen! Ik hoop alleen dat de mensen snel een unlock-programma vinden om de 2.0 te kraken zodat ik de nieuwste versie kan kopen! Anders koop ik degene met firmware 1.1.4! Weet iemand of er al een unlock-programma is voor 2.0 (wat me zou verbazen)? THX XX
|
|
|||
|
|||
Ik krijg morge ook mn 16 Gb binnen , eindelijk
|
|
|||
|
|||
Kheb em 8gb in engeland gehaald voor 210 euro ^^
|
|
|||
|
|||
ben gisteren naar de UK gegaan, heb me daar een 8gb gekocht in de apple store
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb mijn 8GB iPhone Dinsdag opgehaald ben er echt super blij mee
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb sinds donderdag mijn 8Gb Iphone uit de VS, kostte me €250+nog wat verzendkosten.. Nu volle bak alles aan het testen, ik ben er erg blij mee dus
|
|
|||
|
|||
zeg refluxnl je iphone gekocht bij een visrestaurant ?Kelderman - Visgerechten restaurant - Aalst 9300
|
|
|||
|
|||
hee. Ik heb sinds kort ook een iPhone, en ik kan natuurlijk geen updates via de computer uitvoeren. Maar bij mijn homescreen staat dat ik bij installer ook updates kan installeren. Kan ik die dan wel installeren of raakt hij dan ook weer sim - locked?
Groetjes. |
|
|||
|
|||
Die kan je gewoon installeren
|
|
|||
|
|||
Heb de 8 GB versie nu ook *O*
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb iphone 8 gig en een vodafone onbeperkt Internet abonnement met edge verbinding. Als ik youtube alleen opstart vraagt hij om een edge verbinding. Terwijl ik die gewoon al heb.
Iemand een idee hoe dat kan en hoe ik wel op youtube kan komen? Groetjes dudesome |
|
||||
|
||||
edge bestaat niet (meer) in nederland. dus je werkt dan op gprs. en youtube doet het niet op gprs. via de ifoneguide/114 kun je de "oudere" versie installeren en dan werkt het wel (alhoewel erg traag)
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Hoe kom ik bij ifoneguide/114?
en is er geen snellere manier? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
eindelijk een goede insaniquarium clone;) | borgqueenx | iPhone Games | 0 | 20-03-11 19:01 |
Eindelijk een iPhone kopen | ber00469 | Archief | 1 | 10-12-09 13:19 |
Vandaag eindelijk een iPhone in mijn handen gehad | Roel | iPhone algemeen | 1 | 03-01-08 14:19 |
|
|