Eindelijk ook een iphone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Voeg in je installer de source hxxp://ifoneguide.nl/114 (vervang xx voor tt) toe en je kunt hem installeren....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Voeg in je installer de source hxxp://ifoneguide.nl/114 (vervang xx voor tt) toe en je kunt hem installeren.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Weet iemand waar ik itoday kan vinden en hoe je dat dan installeerd?
|
|
||||
|
||||
voeg deze repo toe aan je installer i.danstaface.net
Daarna kan je hem via installer op je iphone installeren. |
|
|||
|
|||
hee!
Ik heb een iPhone en ik had een stukje gelezen dat je er ook tomtom navigatie op kon installeren? Kan iemand mij zeggen hoe ik dat voor elkaar krijg? bvd |
|
|||
|
|||
hee! Ik wil graag itoday krijgen op mijn iPhone en had het die ene source al toegevoegd en geïnstalleerd, maar hoe krijg k nu precies itoday?
Bvd |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
eindelijk een goede insaniquarium clone;) | borgqueenx | iPhone Games | 0 | 20-03-11 19:01 |
Eindelijk een iPhone kopen | ber00469 | Archief | 1 | 10-12-09 13:19 |
Vandaag eindelijk een iPhone in mijn handen gehad | Roel | iPhone algemeen | 1 | 03-01-08 14:19 |
|
|