Twitter crasht op iPad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vanmorgen doet de Twitter app voor iPad het niet meer op m'n iPad. Direct na het opstarten, als hij mijn tweets wil ophalen, crasht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twitter crasht op iPad
Sinds vanmorgen doet de Twitter app voor iPad het niet meer op m'n iPad. Direct na het opstarten, als hij mijn tweets wil ophalen, crasht hij. Ook bij het opnieuw installeren van de app gaat het direct mis na het inloggen. iPad soft en harde reset helpt ook niet. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem, bij mij is het alleen als ik op "vermeldingen" klik. deze geeft aan dat ik een nieuw bericht heb maar als ik er dan op druk klapt twitter er volledig uit. Ik heb 'm al diverse keren opnieuw geïnstalleerd
|
|||
|
|||
Er is een nieuwe update beschikbaar in de store.
|
|
||||
|
||||
Super, het probleem is opgelost, thx voor de tip.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
twitter.com laadt niet meer op ipad in safari | Do-Rithm | iPad algemeen | 7 | 22-09-11 21:00 |
Mail op iPad crasht | RobinLDS | iPad algemeen | 1 | 01-08-11 13:39 |
Twitter iPad slaat geen tweets op :( | borgqueenx | iPad Apps | 3 | 23-09-10 23:38 |
Mijn ipad crasht | boeke | iPad algemeen | 1 | 08-08-10 13:05 |
Flipboard; Facebook & Twitter op de iPad | Sjaak25 | iPad algemeen | 4 | 21-07-10 16:59 |
|
|