Ondertitel probleem CinexPlayer discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een film pauzeer in CinexPlayer en deze op een later moment weer verder start dan is mijn ondertitel verdwenen. Als ik probeer de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ondertitel probleem CinexPlayer
Als ik een film pauzeer in CinexPlayer en deze op een later moment weer verder start dan is mijn ondertitel verdwenen. Als ik probeer de ondertitel opnieuw toe te voegen dan zie ik nog steeds geen ondertitel, ook niet als ik over het beeld schuif. Het komt ook vaak voor dat een ondertitel verdwijnt ca. vijf minuten voordat de film eindigt... Ik snap niet waar het aan ligt. Heeft iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb movieplayer ook, maar vind daarbij het beeld veel minder scherp en soms blokkerig. De ondertitels daarentegen werken wel goed in Movieplayer. Je hebt gelijk, geen enkele app is perfect...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ondertitel | Dekraker | iPad algemeen | 24 | 06-08-11 17:35 |
Cinexplayer gebruiken met kabel naar tv | baw | iPad algemeen | 0 | 29-01-11 09:48 |
Cinexplayer... | Jurry80 | iPad algemeen | 3 | 08-11-10 21:47 |
Video: DIVX film met losse ondertitel, hoe op iphone? | grobben | Muziek, foto & video | 3 | 10-02-08 12:54 |
|
|