Benodigdheden app developing discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, Ik wil graag apps gaan ontwikkelen alleen weet ik niet wat ik allemaal nodig heb daarvoor. het is denk ik handig om een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Benodigdheden app developing
hallo iedereen,
Ik wil graag apps gaan ontwikkelen alleen weet ik niet wat ik allemaal nodig heb daarvoor. het is denk ik handig om een iMac of macbook te hebben. En de taal voor apps is Objective C. alleen heb je ook programma's nodig hiervoor en nog andere programmeer talen. zou iemand ff een kort lijstje willen maken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alles wat je nodig hebt vindt je in onderstaand sub-forum:
Ontwikkelen voor iOS forum > Development forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
|
||||
|
||||
En daarom een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|