Djay en draadloos streamen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand ervaring met Djay en draadloos streamen via de Ipad? Evt. met gebruik van Icloud? Ik heb geen grote harde schijf op de Ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Djay en draadloos streamen
Heeft iemand ervaring met Djay en draadloos streamen via de Ipad?
Evt. met gebruik van Icloud? Ik heb geen grote harde schijf op de Ipad en het lijkt me handig om muzieknummers draadloos van de PC te kunnen gebruiken. als dit mogelijk is tenminste (en niet behoorlijk vertraagd..). heeft iemand tips voor het gebruik van een Ipad op feestjes, voor het draaien van muziek (dance etc.)? Ik heb eea gelezen over djay, maar weet niet of dit de aankoop (toch 16 euro) waard is.. Laatst gewijzigd door colliehome; 07-03-12 om 10:50. Reden: twee topics samen in één vraag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De iPad lijkt mij zeker geschikt voor de app. Ik gebruik Djay op de Iphone maar dit scherm is eigenlijk te klein. Djay is zeker de beste dj app, het synchroniseren gaat makkelijk en er zijn genoeg mogelijkheden. Ik heb zelf nog geen ervaring met Djay op de iPad. Ik heb hem pas sinds 2 dagen maar ik denk dat ik Djay ook voor de iPad aanschaf.
Wat betreft heb draadloos streamen heb ik geen idee. Als iemand hier ervaring mee heeft dan hoor ik dat graag... |
|
|||
|
|||
Je kunt Djay prima gebruiken samen met iTunes Match, maar dan moet je de nummers eerst van iTunes Match downloaden via de Music app.
Voor zover ik weet kun je vanuit Djay niet rechtstreeks bij iTunes Match... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
djay | apotheosis | iPad Apps | 2 | 04-12-11 21:45 |
dJay pre-cueing | Jeroen0704 | iPhone Apps | 0 | 11-05-11 15:14 |
Djay op iPod Touch 2G ? | otieboy | iPhone Apps | 2 | 17-04-11 14:04 |
Djay app werkend krijgen | MichaelJ | iPhone Apps | 0 | 23-06-10 14:13 |
|
|