iPhone als afstandbediening voor iPad? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een app waarbij je je iPhone gebruikt als een soort remote desktop van je iPad? Als ik bv film kijk op m'n iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone als afstandbediening voor iPad?
Bestaat er een app waarbij je je iPhone gebruikt als een soort remote desktop van je iPad?
Als ik bv film kijk op m'n iPad dat ik deze dan kan bedienen met m'n iPhone en dus eigenlijk het scherm van m'n iPad "overneem" |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, je kan wel je iPhone als controller gebruiken bij sommige spellen, al is dit nog redelijk kleinschalig en werkt niet altijd soepel (retropack). Je kan wel een externe Mac/ pc/ laptop overnemen, mits deze op internet is aangesloten. Zowel met iPhone als iPad, bv logmein
|
|
|||
|
|||
Thanks, van die controller app wist ik, gebruik het met Fifa12 op de iPad.
Hoef ik in ieder geval niet verder te zoeken in de appstore |
|
||||
|
||||
Klopt, zijn meerdere spellen ook chopper ed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone als afstandbediening voor iPad | arcovandermeij | Desktop-applicaties | 2 | 15-06-12 08:28 |
iPhone 4 8 GB als modem voor iPad 1 ? | wba | iPhone algemeen | 5 | 22-02-12 20:41 |
iPhone als afstandbediening voor ipad2 | T-Bob | iPhone algemeen | 0 | 22-07-11 19:00 |
iPhone als muis voor iPad | jap74 | iPhone Apps | 0 | 08-07-11 00:54 |
Afstandbediening voor in auto | El_Diablo | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-09-09 12:53 |
|
|