Instellingen IMovie: neem Iframe 720p op discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, kan iemand mij uitleggen wat deze optie in de instellingen doet. Bijvoorbeeld: hoe neemt hij anders op als ik de optie niet aanzet. Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instellingen IMovie: neem Iframe 720p op
Hallo, kan iemand mij uitleggen wat deze optie in de instellingen doet. Bijvoorbeeld: hoe neemt hij anders op als ik de optie niet aanzet. Wat betekend eigenlijk Iframe?
Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Deze is wat uitgebreide, en er staan ook actuelere camera's bij vermeld:
http://en.wikipedia.org/wiki/IFrame_(video_format) |
Labels |
720p, iframe, imovie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scene gemaakt in Imovie niet beschikbaar in andere projecten van Imovie | jovdo | iPad Apps | 0 | 25-04-12 00:14 |
films in HD 720p stotteren bij afspelen | mikeh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 19-01-12 00:08 |
720p HD Icefilms (XBMC) | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 18 | 11-01-12 13:00 |
iPhone 4:Tutorial: Upload 720p vanuit camerarol. | Bomans | iPhone algemeen | 6 | 24-08-10 20:54 |
Dock met HDMI Uitgang 720P | BT73 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-06-10 12:31 |
|
|