App's kunnen niet geupdate worden. discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs heb ik het e-mail adres van mijn Apple Id willen wijzigen. Daarmee viel ik eigenlijk de ene ellende in de andere. Uiteindelijk heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App's kunnen niet geupdate worden.
Onlangs heb ik het e-mail adres van mijn Apple Id willen wijzigen.
Daarmee viel ik eigenlijk de ene ellende in de andere. Uiteindelijk heb ik een heel nieuwe Apple ID account aan moeten maken. Maar nu kan ik niet meer de updates installeren in de App store. Ik ga dan naar de Appstore druk op Updates installeren zie mijn e-mailadres en vul mijn wachtwoord in, maar krijg dan de melding 'Verbinding met Itunes mislukt' Ik kan wel met deze account muziek aanschaffen en in en uitloggen, maar krijg deze updates niet geinstalleerd. Alvast bedankt voor jullie antwoord. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
We hebben exact hetzelfde probleem, hoe nu verder?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS kan niet worden geupdate | iDavid | iPhone algemeen | 2 | 13-10-11 01:40 |
Iphone kan niet geupdate worden. | ladyti | iPhone algemeen | 2 | 04-08-11 19:28 |
Mac OS X: iPhone 3GS kan niet worden geupdate/hersteld | Goldex | iTunes | 5 | 21-12-10 22:39 |
Iphone applicaties worden niet meer geupdate | Evita | iPhone Apps | 8 | 04-10-10 21:58 |
iPhone 1e gen.: niet gebeld kunnen worden | robvg23 | Unlock | 2 | 04-05-09 18:32 |
|
|