Word bestanden met "opmerkingen" lezen/bewerken discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar een app waar ik msword documenten kan lezen (en het liefst ook bewerken) waarin opmerkingen (die ballonnetjes aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Word bestanden met "opmerkingen" lezen/bewerken
Hallo,
Ik ben op zoek naar een app waar ik msword documenten kan lezen (en het liefst ook bewerken) waarin opmerkingen (die ballonnetjes aan de zijkant) staan. Ik heb pages, maar deze accepteert automatisch alle wijzigingen en verwijderd de " opmerkingen". Iemand een idee? De dank is groot Gr. Koen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes. Gr. Hans |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: "alleen lezen" foto's verwijderen. | wnthoen | Muziek, foto & video | 2 | 31-07-11 10:58 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Ik kan geen "grote" bestanden downloaden met mijn Iphone? | tomscholle | Jailbreak apps en thema's | 7 | 31-01-08 21:12 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|