Office app discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ben net nieuw lid, hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben oo zoek naar een goede (evt betaalde app) om office documenten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Office app
Hallo mensen,
Ben net nieuw lid, hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben oo zoek naar een goede (evt betaalde app) om office documenten mee te lezen en bewerken. Dus word, excel, etc. Bedankt alvast voor de tips ! Matthieu |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er zijn er heel wat:
Office 2 Quickoffice Doctogo En via de cloud: cloudon Er zou in november een echte Microsoft office uitkomen. Zelf gebruik ik Doctogo, voldoende, maar wacht toch met ongeduld naar het native Microsoft pakket. |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: welke office app raden julie aan | BlacksEdition | iPad Apps | 17 | 12-10-11 17:03 |
Welke office app voor ipad | bokkie1978 | iPad algemeen | 5 | 17-02-11 14:56 |
|
|