Worddocumenten maken discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb sinds kort een new ipad. Ik ben op zoek naar een app om worddocomenten (.docx) mee aan te kunnen maken en/of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Worddocumenten maken
Hallo allemaal. Ik heb sinds kort een new ipad. Ik ben op zoek naar een app om worddocomenten (.docx) mee aan te kunnen maken en/of te bewerken. Heeft iemand een goede tip? De app moet offline kunnen werken. Ik heb alleen Wi-Fi. Geen 3G. Graag jullie input. Dank!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hiervoor de app 'Pages' aangeschaft. Te verkrijgen in de App store. Heel veel mogelijkheden.
Misschien iets voor jou ? Groeten Theo |
|
||||
|
||||
Hoi Theo, werkt Pages goed met word (.docx)?
|
|
|||
|
|||
Worddocumenten maken
Hallo
Zo goed heb ik me er nog niet in verdiept. Het is voor mij voldoende om documenten aan te kunnen maken op de iPad. Bekijk de preview in de appstore maar 'ns goed. Het lijkt me logisch dat de app geen 'docx' documenten aanmaakt. Dat is toch een Office document ? Groeten en succes Theo |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tip: iPhone 3G(s) extreem sneller maken door geheugen vrij te maken! | Mattieshark | iPhone algemeen | 10 | 09-10-10 23:24 |
Mappen maken? | xEVAx | Jailbreak apps en thema's | 1 | 06-10-10 12:23 |
Windows: ipsw maken | wouterol | iTunes | 0 | 06-01-10 00:19 |
album maken | erwindelange | Archief | 1 | 25-10-08 09:46 |
|
|