Met iPad op 3G van iPhone ? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone waarbij ik vaak gebruik maak van mijn mobiel internet-abonnement. Mijn iPad heeft enkel Wi-Fi. Zou er een app bestaan om met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met iPad op 3G van iPhone ?
Ik heb een iPhone waarbij ik vaak gebruik maak van mijn mobiel internet-abonnement. Mijn iPad heeft enkel Wi-Fi.
Zou er een app bestaan om met je iPad te surfen via je mobiel inernet-abonnement van je iPhone ? En dit zonder jailbreak. Thanx. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als jouw provider Personal Hotspot ondersteund, al dan niet gratis, dan kan dat. Zoek eens op het forum met het zoekbegrip "personal hotspot".
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
KPN/Hi ondersteunt dit voor zover ik weet bij alle abonnementsvormen. T-Mobile nu bij een groot deel van haar abonnementen en wanneer ik het goed begrepen heb voor het einde van het jaar bij alle abonnementen. Vodafone weet ik eerlijk gezegd niet. Het is een ideale manier om onderweg online te zijn met een iPad zonder 3G ondersteuning, als je althans een ruime databundel hebt...
|
Labels |
ipad, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone opladen met lader van iPad | Ridleybiker | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 18-02-12 23:04 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
Synchroniseren lukt niet van pC met Ipad | Gijsbert60 | iPad algemeen | 1 | 28-12-10 19:43 |
|
|