iMovie loopt vast op iPad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, mijn naam is Jan GROZEMA , ben nieuw hier Zijn kort geleden overgestapt naar Apple , i Phone iPad Mac air Nu een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMovie loopt vast op iPad
Hallo allemaal, mijn naam is Jan GROZEMA , ben nieuw hier
Zijn kort geleden overgestapt naar Apple , i Phone iPad Mac air Nu een aantal film projecten gemaakt met iMovie op mijn iPad Gisteren liep iMovie vast nadat ik een project aan het maken was en er plots iets gebeurde wat ik wilde filmen, ik mijn thuisknop indrukte iets ging filmen, vervolgens kon ik iMovie niet meer openen. Hoe krijg ik deze weer open ik heb gelezen dat ik een podcast film moet douwnloden en deze moet openen , dit heb ik gedaan maar de podcast opend niet in iMovie, Wat kan ik doen ? Tweede vraag, na het einde van een project deel ik deze met iTunes, maar waar vind ik dit dan terug in iTunes .? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad 2 loopt vast | kokkie44 | Jailbreak | 6 | 31-05-12 23:36 |
imovie loopt vast | jwbalder | iPad algemeen | 2 | 30-05-11 11:11 |
iPad loopt steeds vast tijdens herstellen via iTunes | zorphion | iPad algemeen | 0 | 01-09-10 18:12 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
iPad mail loopt vast | chaoska | iPad algemeen | 3 | 20-06-10 14:11 |
|
|