iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Apps (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/129770-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

my00 29-05-12 15:54

Welke App is dit?
 
Ik heb de app al 1x op mijn iPad gehad maar weet de naam niet meer.
Weet iemand zo de naam van de app met dit icoon:

http://www.modelbouwforum.nl/forums/...108999-app.jpg

Ik heb de icoon uit een youtube filmpje geknipt, namelijk deze EPM 2010 on an iPad - YouTube

Bij voorbaat dank.

Mvg,

René

wouter1981 29-05-12 15:58

Wat voor app is het? Wat kun je ermee?

marcw 29-05-12 20:57

Zover ik kan zien lijkt het me pocketcloud remote desktop

Wally© 29-05-12 21:07

Als ge nu eens tegoei kijkt en luistert...

P.W.A...

Project Web Application...

my00 29-05-12 22:01

Ik wil niet heel vervelend zijn maar als je nu nog iets beter luisterd, verteld hij dat hij ermee naar de pwa gaat.
Dit is de webomgevining van MS Project Server.
PWA staat voor Project Web Acces.
En dat zou ik nu ook erg leuk vinden om op de iPad te kunnen benaderen.
Dit zou je normaal ook kunnen doen via een browser, alleen laat de Microsoft project server alleen maar IE browsers toe voor het benaderen van de PWA.
Zover ik weet heb ik deze app ooit eens op mijn iPad gehad alleen weet ik niet meer wat deze deed of de naam was.

Maar als iemand het antwoord weet houd ik me aanbevolen.

Mvg,

René

Wally© 29-05-12 22:05

Blijkbaar is het geen app...

Maar een shortcut naar een safari pagina...

Native Project Server Support and the iPad. It works. Sort of. « EPMSource

marcw 29-05-12 23:09

Volgens mij word er gewoon een remote desktop verbinding gemaakt naar een machine die de applicatie kan benaderen.
Het icoontje is van pocketcloud.
App Store - 'PocketCloud Remote Desktop - RDP / VNC'

my00 29-05-12 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcw (Bericht 798397)
Volgens mij word er gewoon een remote desktop verbinding gemaakt naar een machine die de applicatie kan benaderen.
Het icoontje is van pocketcloud.
App Store - 'PocketCloud Remote Desktop - RDP / VNC'


Dit is het idd en ook zoals ik verwachtte. Daarom herkende ik ook de app, hebben in het begin veel onderzoek gedaan naar remote desktop.

Bedankt, zal eens kijken of ik er verder mee kom.

Mvg,

René

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2012 om 23:21 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 798343)
Blijkbaar is het geen app...

Maar een shortcut naar een safari pagina...

Native Project Server Support and the iPad. It works. Sort of. « EPMSource

Is een aannemelijk verhaal alleen vind ik de besproken app. niet in de store.

Bedankt voor de link.

Mvg,

René

R3MCO 01-06-12 14:59

Dit is pocket cloud remote desktop. Hiermee kun je onder andere je Windows pc benaderen en besturen via Wi-Fi. Ik heb deze app ook op mijn iPad.

mrjudoka 03-06-12 16:04

App's voor CloudFTP
 
Wie gebruikt er welke app's met CloudFTP, (en eventueel hoe)?

Berryvz 03-06-12 20:55

Tijd bijhouden
 
Beste lezers,

Ik doe veel werkzaamheden voor klanten op declaratiebasis. Dit betekent dat ik mijn uren moet verantwoorden. Op dit moment houd ik veel in Excel bij, maar dit is natuurlijk vreselijk.

Is er een goede app waarin ik tijd kan bijhouden per project en wellicht per keer opmerkingen kan toevoegen met de werkzaamheden? Daarnaast is het ook handig als ik achteraf werkzaamheden zelf kan invoeren.

Alvast bedankt voor de tips.

[edit] Heb zelf al Toggl timer een tijdje op de iPad staan, maar ben benieuwd of er betere alternatieven zijn

steven007 04-06-12 12:24

Ik gebruik de app AVPlayerHD en de app Filebrowser met dit toestel.
Graag had ik nog een foto editor app gevonden die vlot werkt met CloudFTP dus eentje met ingebouwde Wi-Fi mogelijkheid in de App.

jasperss 04-06-12 19:45

app voor gebruik Ipad2
 
Hallo,

Ik ben een bezitter van een Ipad 2.
Ik wil graag inzichtelijk hebben hoeveel de Ipad gebruikt wordt.
weet iemand of er een app is die registreert hoe lang de Ipad aan staat en hoeveel tijd daarvan de Ipad actief gebruikt wordt?

Ik zou dit nl inzichtelijk willen hebben ivm de kinderen.

Grt
Stan

XIII 04-06-12 21:35

Wat wil je meten? Stroom, tijd, data?

Shandro 09-06-12 16:10

welliht deze
App Store - 'Urenregistratie'

Berryvz 15-06-12 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shandro (Bericht 801284)

Ik ben inmiddels wat verder gekomen en gebruik naar volle tevredenheid de app van UrenRegistratie | Uren Registratie | iPhone Applicatie © 2010 Clabbers Communicatie
Kost eenmalig, ik meen, € 3,99. Maar geen abbo kosten en ik ben er, tot nog toe, zeer happy mee

DVDGuy 17-06-12 14:59

Ik gebruik Bookman; niet gratis, maar werkt perfect

Rick24 17-06-12 15:31

Ik heb Comic Zeal hiervoor aangeschaft. Bevalt prima.

Roccade 20-06-12 08:56

zoek: businesscard scanner
 
Om van mijn berg visitiekaartje af te komen ben ik op zoek naar een app waarmee ik deze kan inscannen. Inmiddels vele apps geprobeerd maar het probleem is dat nagenoeg alle apps de gegevens in het adresboek van mij iPad/iPhone zet en dat is nu net wat ik NIET wil :(

Is iemand bekend met een app waarbij de gegevens enkel in de app beschikbaar zijn?

Ro2012 24-06-12 09:46

Tekstverwerker gratis nl
 
Hai,

Ik heb gezocht naar tekstverwerker app gratis in Nederlands alleen kanik het niet via Google vinden.
Iemand een tip?
Ik heb om te openen my text litte maar kan niet bewerken helaas, ook gezocht naar een app voor alles in 1 maar kennelijk bestaat niet.

Mocht iemand link hebben ontzettend bedankt.

Gr


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:58.