iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Apps (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/129770-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

XIII 22-07-11 21:05

Ja, je wens is duidelijk.

Maar omdat je met Microsoft toch al voor een 2e leverancier koos, kon het ipv Microsoft ook Evernote zijn...

Blazez 22-07-11 21:16

Daar heb je inderdaad gelijk in. Ik zat misschien zelf ook teveel te focussen op de google dingen.

icepick 24-07-11 08:00

Gezocht.. App die uit dropbox meerdere foto's kan importeren
 
Hoi,

Ik zoek een app die in staat is in 1 keer meerdere foto's (dus een hele map met foto's) kan kopieeren van de dropbox naar de ipad. Nu moet ik ze met de dropbox app stuk voor stuk downloaden.
Ik heb al wel apps gezien die meerdere foto's in 1 keer kunnen uploaden.. maar ik zoek er eentje die kan downloaden.
Iemand ideeen?

Alex

MichaelVerbeek 25-07-11 09:49

Schijfruimte overzicht op iPad
 
Heej,

Weet iemand of er een App bestaat die weergeeft welke app veel ruimte in beslag neemt, zoals Treesize op je Windows machine doet. Ik zie in iTunes dat mijn apps veel ruimte in beslag nemen maar je kunt daar niet snel zien welke apps zo groot zijn. Je kunt natuurlijk van elke app de grootte opvragen in iTunes maar dat is niet echt handig als je 100 apps hebt staan.

vak20 25-07-11 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MichaelVerbeek (Bericht 693977)
Heej,

Weet iemand of er een App bestaat die weergeeft welke app veel ruimte in beslag neemt, zoals Treesize op je Windows machine doet. Ik zie in iTunes dat mijn apps veel ruimte in beslag nemen maar je kunt daar niet snel zien welke apps zo groot zijn. Je kunt natuurlijk van elke app de grootte opvragen in iTunes maar dat is niet echt handig als je 100 apps hebt staan.

Kun je dat niet zien via ifile?

MichaelVerbeek 25-07-11 11:05

iFile
 
Citaat:

Kun je dat niet zien via ifile?
Nope, niet de totale grootte van een folder

Aaipad 25-07-11 12:11

Ik gebruik Password Safe. De windows versie had ik al en is Open Source en Ned.talig. De Appversie voldoet voor mij prima. Syncen kan via Dropbox.

Monoceros 26-07-11 16:40

Flickr HD

flickr hd for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

remundo7000 26-07-11 17:27

Flipboard is een leuke app om je flickr-account te bekijken op de ipad. En hij "doet" gelijk twitter en facebook.

Sjeltur 26-07-11 20:14

In iTunes kun je dit bekijken. Waar je ook selecteert welke Apps je op je iPad wilt hebben.
Daar kun je op naam een selectie maken, maar ook op grootte, kun je direct zien wat de 'groot verbruikers' zijn.

MichaelVerbeek 27-07-11 08:03

Citaat:

In iTunes kun je dit bekijken. Waar je ook selecteert welke Apps je op je iPad wilt hebben.
Daar kun je op naam een selectie maken, maar ook op grootte, kun je direct zien wat de 'groot verbruikers' zijn.
Het is niet helemaal wat ik zocht maar een goeie tip, thnx Sjetlur

uitsmijter 28-07-11 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjeltur (Bericht 694518)
In iTunes kun je dit bekijken. Waar je ook selecteert welke Apps je op je iPad wilt hebben.
Daar kun je op naam een selectie maken, maar ook op grootte, kun je direct zien wat de 'groot verbruikers' zijn.


Als je bv naar Real Racing 2 HD kijkt,die slurpt al 375.2 MB aan geheugen op......

pvdk 29-07-11 17:17

Video afspelen van op een upnp server in lokaal netwerk
 
Hallo. Ik heb al enkele iPad apps uitgetest maar tot nu toe geen enkele goede gevonden die doet wat ik zoek. Ik heb in een lokaal thuisnetwerk een QNAP server staan waar vele dvix en xvid filmen op staan. Deze server ondersteunt upnp en ik zou dus graag een app op de iPad installeren waarmee ik in het lokaal netwerk deze films kan terugvinden en afspelen zonder ze steeds te moeten downloaden naar de iPad zelf. Iemand met de juiste tip? (één app vindt de films maar ondersteunt geen dvix of xvid of avi).

dank u

Lancia 30-07-11 07:44

VOIP ontvangen op iPad en iPhone
 
Ik maak al geruime tijd gebruik van de app MobileVoip om voip gesprekken te MAKEN via mijn iPad.
Bestaat er ook een mogelijkheid of app om voip gesprekken te ONTVANGEN op je iPad ?
Ik heb een voip account bij 12voip.

moexius 01-08-11 17:35

Misschien yxplayer2?

basset 01-08-11 21:42

Terminal emulator op Ipad voor linux comnmando's
 
Weet iemand of er een linux emulator is voor de ipad waar je zeg maar gewoon de standaard linux GNU commando's kunt uitoefenen.

Het lijkt me handig om te oefenen. Het liefst zonder te jailbreaken, want volgens mij kan ik dan net zo goed de gewone shell van IOS gebruiken toch?

pvdk 02-08-11 06:34

Bedankt voor de tip. Net wat ik zocht!

J4cks0n 04-08-11 17:01

DJ Mix Sampler Launchpad
 
Valt niet mee om een duidelijke titel te geven aan mijn vraag:

Sinds ik op YouTube Madeon aan de gang heb gezien met een Novation Launchpad, wil ik dit graag ook doen. Een Mashup maken van verschillende nummers. Ik zoek daar alleen een geschikte app voor. En tot mijn verbazing lijkt er (nog) geen enkele app te zijn uitgebracht die de functionaliteiten van Launchpad benaderen. Natuurlijk, precies hetzelfde zou moeilijk worden, aangezien de echte launchpad werkt met het programma Novation, welk enkele Gigs aan ruimte vereist. Maar een beetje simpeler, voor de huis-tuin-en-keuken DJ?

Iemand suggesties? Ik heb volgens mij inmiddels de meeste progs uit de AppStore al gekocht, maar nog niets dat echt lekker werkt. Ik moet overigens wel toegeven dat SoundBox Pro al aardig in de goede richting komt...

miquelb 06-12-11 14:14

Op zoek naar een app voor het volgende
 
Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar het volgende een app die PDF's kan laten zien via Airplay op een grote TV. Er zijn er heel wat maar die doen niet wat ik wil namelijk de volledige resolutie gebruiken van het scherm zoals bv bij het afspelen van een video.

Is dit uberhaupt mogelijk?

Alvast bedankt,

Miquel

Dimie 12-01-12 19:39

Bestanden sync en opslaan ipad
 
Hallo allemaal.

Voor mijn Ipad 2 ben ik op zoek naar een bepaalde app (mag betaald zijn).
Dit wil ik er graag mee bereiken:
- Hij moet bestanden lokaal op de Ipad kunnen opslaan.
- Hierin moet een verkenner/Explorer voor het zoeken tussen je mappen in zitten.
- Op mijn Windows PC moet een map kunnen staan waarin ik bestanden zet.
- Als de Ipad wordt aangesloten aan de PC, moeten de map op mijn computer en de map op de Ipad synchroniseren.

Dit wil ik graag, omdat ik uit veiligheidsoverwegingen niks in een cloud heb willen staan en doordat ik enkel Wi-Fi heb, kan ik soms deze bestanden niet ophalen. Ook al heb ik ze dan juist wel nodig.

Wie helpt mij op weg naar een goede app?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.