iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Apps (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/)
-   -   Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/129770-zoek-applicatie-heet-app-alweer.html)

Guest-20180925190238 12-01-12 19:41

Zoek eens in de App Store naar ezShare

surlac 14-03-12 15:40

Aantekeningen maken in word documenten?
 
Hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een app waarmee ik word documenten kan 'annoteren'. Dus zoals je pdf bestanden in iannotate, notability, goodreader etc kan voorzien van opmerkingen, onderstreping etc.
Nu moet ik elke keer een word doc omzetten in pdf om ermee aan de slag te kunnen.
Gaat dus niet om het 'normaal' bewerken van docs wat redelijk kan in quickoffice.

Iemand als zo'n app gevonden?

Guest-20180925190238 14-03-12 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door surlac (Bericht 779535)

Iemand als zo'n app gevonden?

Pages for iOS :)

Pages for iOS: Supported file formats

surlac 15-03-12 13:35

Sluit niet uit dat pages inderdaad moet worden toegevoegd (ziet er wel erg mooi uit allemaal, heb wel keynote, wat al erg goed bevalt. Maar vraag me wel af of wat ik wil in pages kan. Namelijk het annoteren (plaatsen van opmerkingen, onderstrepen of highliten, doorkrassen etc) van bestaande tekst.

Wellicht dat enotebook het kan (maar ook weer 3,99) en als ik het allemaal ga uitproberen gaat dat wel veel kosten.

gregre 16-03-12 21:23

dat is r niet

jczuidervaart 01-04-12 22:14

iannotate kan het

aspers 11-04-12 11:25

Gesproken tekst naar geschreven tekst?
 
Hey,

Ik ben op zoek naar een aplicatie die gesproken tekst omzet naar geschreven tekst. Heb Dragon een tijdje geprobeerd, maar de Nederlandse taal werkt niet erg lekker... Is er een beter alternatief?

Zou handig zijn om even een briefing mee op te nemen en deze later terugluisteren. Of om even een tekst in te spreken en deze door te mailen naar de studio.

kempovic 12-04-12 15:28

Beste tesktverwerkings app
 
Wat is volgens jullie de beste app voor tekstverwerking.
Voor mij belangrijk:

- Te synchroniseren met bijvoorbeeld DropBox.
- Openen en opslaan .doc/.docx documenten.

Verder moet het er clean uitzien en ook voor een 55+er makkelijk werken.
Dank!

Snufie 13-04-12 09:26

Ik gebruik DocsToGo naar alle tevredenheid.

nicovanderkuip 14-04-12 12:38

tekst vinden op pdf tekening
 
wie kent een app waarmee je teksten kunt vinden op pdf tekeningen. adobe kan heel beperkt zoeken naar woorden maar grotere teksten lukt niet. Iannotate belooft het wel maar vind alleen teksten in de annotaties. om grotere (bouw) tekeningen te kunnen doorzoeken naar bijvoorbeeld een ruimte naam of kozijnmerk zou heel handig zijn!

petje040 14-04-12 16:23

zelfontspanner voor de camera
 
ben op zoek naar een gratis app

waarmee ik een photo kan maken met de camera van de nieuwe ipad..
waarmee ik een zelf ontspantijd kan instellen.

als ik nu een photo neem van mijn eigen met de camera aan de voorkant
moet je toch het scherm aanraken

dus op zoek naar een soort van zelf ontspanner app\off een app waar die functie inzit

alvast bedankt

petje

KevinDovo 16-04-12 19:58

Camera met zelfontspanner
 
Hallo iedereen,

Ik zoek een camera app (liefst voor ipad en gratis) met een zelfontspanner erop.
(zelfontspanner is iets dat je de camera op een timer kan zetten en bijv. Na 10 seconden kan laten afgaan.)

Alvast bedankt

bolliee 18-04-12 22:20

App voor benadering routers ?
 
Ik ben op zoek naar een app waar ik verschillende typen routers mee kan benaderen,dus iets waar de standaard ip adressen al in staat,heb dus geen idee als die bestaat,zoeken heeft mij weinig op geleverd.

pr0phecy 22-04-12 11:00

Memory app
 
Weten jullie een goeie app die laat zien welke processen hoeveel intern geheugen gebruiken?

Ik heb enkele memory apps geprobeerd, maar die laten apart de processen zien welke er draaien, en apart het geheugen met wired, not active free etc. Heb ik helemaal niks aan, ik moet weten hoeveel geheugen elk proces gebruikt.

Weten jullie van het bestaan van zo'n app?
Thanx alvast!

Guest-20180925190238 22-04-12 11:09

SysInfoPlus uit Cydia :)

pr0phecy 22-04-12 11:47

Timosha, you're the man! :D
Hartstikke bedankt, precies waar ik naar zocht!

robenroute 25-04-12 10:15

Pages ondersteunt geen handgeschreven input. Ben zelf ook al een tijdje op zoek naar een dergelijke app, maar het ziet er naar uit dat het blijft bij de PDF-route.

Note Plus, Notability, UPAD, Noteshelf zijn er een paar die ik op het oog heb, maar ze hebben allemaal wel weer e.o.a. iets waar ik dan van denk, "da's nou jammer..." Nog maar even wachten dan. Ach ja, eigenlijk geeft dat dan aan dat de nood nog niet zo hoog is ;-)

Zelf al een keuze gemaakt?

bvstrien 26-04-12 13:42

Ik heb deze app geinstalleerd, maar deze app zegt me eigenlijk nog steeds niet zo gek veel. Van de processen krijg ik een keurig overzicht welke app/proces er draait, maar is er een app die eenzelfde overzicht laat zien van het memorygebruik per app, zodat ik in één oogopslag zie welke app er zo ontzettend veel memory gebruikt?

pr0phecy 26-04-12 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bvstrien (Bericht 790681)
Ik heb deze app geinstalleerd, maar deze app zegt me eigenlijk nog steeds niet zo gek veel. Van de processen krijg ik een keurig overzicht welke app/proces er draait, maar is er een app die eenzelfde overzicht laat zien van het memorygebruik per app, zodat ik in één oogopslag zie welke app er zo ontzettend veel memory gebruikt?

Dat laat deze app bij mij gewoon zien hoor... Je moet onderin wel op die andere tabjes klikken. Ik weet ff niet uit mn hoofd hoe die tab heet waar je het aantal gebruikte MB's per proces ziet, maar het is er wel!

bvstrien 26-04-12 16:12

Ik krijg onder het tabje 'memory' alleen een algemeen overzicht per memory mogelijkheid (overige, actief, inactief etc) en niet per app.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:22.