//

Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer?

Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik zoek een app waar ik een reminder iedere 3 dagen kan laten reminden. Dus dat er iedere 3 dagen een belletje gaat. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 22-01-14, 03:04
Veroootje Veroootje is offline
• iOS 6.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Kerkrade
Berichten: 11
Standaard

Hoi, ik zoek een app waar ik een reminder iedere 3 dagen kan laten reminden. Dus dat er iedere 3 dagen een belletje gaat. Ik moet namelijk iedere 3 dagen medicatie vernieuwen (pleister) maar vergeet soms wanneer ik de pleister geplakt heb. Nu schrijf ik in de agenda op wanneer ik de pleister plak maar gaat er geen melding dat ik een nieuwe moet plakken. De reminder apps die ik gevonden heb kunnen meestal wel iedere dag of iedere week maar niet iedere 3 dagen.

Groetjes
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 22-01-14, 10:04
tratra's schermafbeelding
tratra tratra is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: at home
Berichten: 74
Standaard

Hoi Verootje,
Ik gebruik de app Pillboxie als reminder voor medicijnen, die kan je ook iedere X dagen op een bepaalde tijd een alarmpiepje laten geven.
Ik weet niet meer hoe duur die was, maar voor mij is'ie onmisbaar!
Succes!
Tratra
  #323  
Oud 22-01-14, 11:59
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veroootje Bekijk bericht
Hoi, ik zoek een app waar ik een reminder iedere 3 dagen kan laten reminden. Dus dat er iedere 3 dagen een belletje gaat. Ik moet namelijk iedere 3 dagen medicatie vernieuwen (pleister) maar vergeet soms wanneer ik de pleister geplakt heb. Nu schrijf ik in de agenda op wanneer ik de pleister plak maar gaat er geen melding dat ik een nieuwe moet plakken. De reminder apps die ik gevonden heb kunnen meestal wel iedere dag of iedere week maar niet iedere 3 dagen.

Groetjes
Je kan eens vlot kijken naar gtasks hd pro. Ik heb nog niet geprobeerd of hij iedere drie dagen kan schedulen, maar hij is wel vandaag gratis.
Dan kan je altijd nog eens bij de makers navragen of deze optie een mogelijkheid is (maar dan heb je hem alvast "gekocht".

https://itunes.apple.com/nl/app/gtas...1079?l=en&mt=8
https://itunes.apple.com/nl/app/gtas...1079?l=en&mt=8

Edit: net even een test job aangemaakt en ik kan dagen selecteren, dus iedere 3dagen is een mogelijkheid.
  #324  
Oud 22-01-14, 12:57
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

En wat dacht je van je agenda?
De gewone iPhone agenda kan dat niet maar als je Week Calendar koopt dan kan je alle gekke herhalingen maken die je maar wilt en daar kan je dan 10x een herinnering aan hangen.
  #325  
Oud 22-01-14, 16:31
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Als je op je vaste pc naar www.icloud.com gaat en daar in de agenda kijkt kan je veel meer herhalingen maken als op je iPhone/iPad.
  #326  
Oud 28-03-16, 18:37
vbgilbert vbgilbert is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2016
Berichten: 1
Standaard

hallo
op mijn ipad 2 heb ik een probleeem
als ik bij een mail een cite wil openen dan komt er geen beweging maar het icoontje blijft steeds rond draaien
  #327  
Oud 17-04-19, 23:04
limos07 limos07 is offline
 
• 10.0.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2019
Berichten: 2
Standaard Voor ipad 4 een adressenetiketten program gezocht

Bestaat er zoiets voor mijn ipad 4?
Klopt ik ben nieuw hier
Maar op de echte wereld pas 77 jaar en weer rijbewijs voor 5 jaar
  #328  
Oud 18-04-19, 00:16
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door limos07 Bekijk bericht
Bestaat er zoiets voor mijn ipad 4?
Klopt ik ben nieuw hier
Maar op de echte wereld pas 77 jaar en weer rijbewijs voor 5 jaar
Wat zoek je precies voor je iPad?
  #329  
Oud 24-04-19, 14:19
limos07 limos07 is offline
 
• 10.0.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2019
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
Wat zoek je precies voor je iPad?
Ik ben een beetje laat , maar sorry
Ik zoek voor mijn ipad 4 iets waarmee ik gewoon kleine etiketten kan maken en afdrukken.
Gewoon iets simpels bv voor een ansichtkaart of kerstkaart. Of briefkaart
Mijn handschrift is niet meer te lezen, daarom heb ik een printer gekocht die op afstand van mijn ipad iets kan printen
Nu zoek ik een een simpele app of zoiets.
Klopt ik ben 76
Mijn eerste computer was een commandore 64
Later een Apple met schijfjes , maar dat is al weer heel lang geleden.
Kunt u mij helpen?
Graag zelf.
Met vr Gr Gerrit
  #330  
Oud 30-04-19, 12:36
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veroootje Bekijk bericht
Hoi, ik zoek een app waar ik een reminder iedere 3 dagen kan laten reminden. Dus dat er iedere 3 dagen een belletje gaat. Ik moet namelijk iedere 3 dagen medicatie vernieuwen (pleister) maar vergeet soms wanneer ik de pleister geplakt heb. Nu schrijf ik in de agenda op wanneer ik de pleister plak maar gaat er geen melding dat ik een nieuwe moet plakken. De reminder apps die ik gevonden heb kunnen meestal wel iedere dag of iedere week maar niet iedere 3 dagen.

Groetjes
Kijk eens bij MedApp voor je iPhone. Gebruik ik ook voor mijn medicijnen. Gratis en superfijn!
  #331  
Oud 15-11-20, 12:07
Tienenaar Tienenaar is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2018
Locatie: Tienen - Vlaams-Brabant - België
Berichten: 8
Standaard

Ik zie soms op Youtube filmpjes dat men op een iPad Air 4 met de Pencil tekst kan invoeren door gewoon dot te schrijven en dat de iPad deze dan omzet naar getypte tekst.
Welke app is dat? Want ik vind het niet op terug.
in Notities kan ik wel tekenen met de Pencil maar tekst schrijven die dan omgezet word lukt me niet en zou dat graag ook kunnen doen.
Alvast veel dank voor jullie hulp!

Gevonden!
Moest gewoon Engelse toetsenbord installeren en dan kan je Scribble gebruiken ook in het Nederlands.
Dus Engels toetsenbord installeren, Nederlands toetsenbord selecteren en kan gewoon Nederlands schrijven. Sommige woorden zullen toch nog verspringen naar iets Engles maar werkt grotendeels.

Laatst gewijzigd door Tienenaar; 16-11-20 om 10:36.
Reageren

Labels
aantekeningen, access, app, app-store, apps, bewerken, camera, database, disk space, dj mix sampler launchpad, documenten, dropbox, foto's downloaden, gebruik, geheugen, gratis, icloudftp, ipad, iphone, maatsoort, maatsoortwisselingen, memory, midi, nederlands, notities, oma, password, powerpoint, presentatie, processen, registratie, ruimte, schijfruimte, secure, student, tijd, uploaden, vaarwegen in nederland, word, zelfontspanner



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? bruut iPhone Apps 988 23-10-19 23:05
Ik zoek een camera app die coole effecten geeft? iMasteri iPhone Apps 0 04-07-11 16:10
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai Cheeems Archief 7 04-12-09 15:14
Hoe heet dat programma ook alweer? HIgHer Archief 3 22-06-09 20:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:01.