E-mail account onvindbaar discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn nieuwe iPad (2019) software versie 14.1 wilde ik na het overzetten mijn gegevens en apps van mijn “oude iPad” naar mijn nieuwe iPad, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mail account onvindbaar
Op mijn nieuwe iPad (2019) software versie 14.1 wilde ik na het overzetten mijn gegevens en apps van mijn “oude iPad” naar mijn nieuwe iPad, een mailaccount toevoegen. Maar als ik kijk bij “mail” om een nieuw account toe te voegen, is deze knop onvindbaar.
Normaal gesproken staat deze knop onder “taal” Wat kan ik hier aan doen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen---> Mail---> Accounts---> Nieuw account
|
|
|||
|
|||
Mail
Ja ik weet hoe ik een account moet toevoegen. Maar het probleem is dat de mogelijkheid om toe te voegen ontbreekt. Er mist gewoon iets. Ik heb het omcirkeld op de foto
|
|
|||
|
|||
Er mist niets, maar je doet niet wat ik schreef.
Je moet nog op Accounts tikken...... |
|
|||
|
|||
Sorry misschien leg ik het niet duidelijk uit maar nergens is “accounts” te vinden
Dus dan ik die niet kiezen of erop drukken. Ik ben al een Apple gebruikster sinds 20 jaar en weet er onderhand veel van maar dit heb ik nog nooit meegemaakt |
|
|||
|
|||
Ik zie op jouw plaatje toch duidelijk Accounts staan (met een 7 erachter).
Daar kan je toch op tikken dan?? |
|
|||
|
|||
Dit is een foto van mijn oude iPad.
Op mijn nieuwe iPad staat het niet. |
|
|||
|
|||
Ok. Het plaatje hoort dus niet bij de nieuwe iPad.
Harde reset al geprobeerd? |
|
|||
|
|||
Soft reset / harde reset. Ik denk dat ik hem maar weer helemaal leeghaal en opnieuw ga installeren
|
|
|||
|
|||
Hopelijk lukt het dan.
Heb nog op de site van Apple gekeken, maar daar staat het zoals ik al beschreef. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ziggo mail account toevoegen aan app mail | Ceth49 | iPad algemeen | 9 | 14-10-20 17:27 |
1 mail in account gelezen, andere account ook gelezen | luckyrunner77 | iPhone algemeen | 1 | 14-12-16 11:18 |
mail account | Tieske19 | iPhone algemeen | 7 | 20-12-12 14:10 |
Mail replied naar ander mail account | TR1969 | iPhone algemeen | 8 | 21-04-12 15:24 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
|
|