Foto resizen naar max 50kb discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, misschien kan iemand mij wat tips geven mbt tot een simple app om originele foto's (1-2Mb) in 1 handeling te resizen naar max 50Kb? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto resizen naar max 50kb
Allen, misschien kan iemand mij wat tips geven mbt tot een simple app om originele foto's (1-2Mb) in 1 handeling te resizen naar max 50Kb?
Ik ben nl geregeld actief op een forum maar als ik daar een foto wil posten mag deze max 50Kb groot zijn. Ik heb al geprobeert met easyresize maar dan wordt de kwailiteit echt veel te slecht. ideaal zou een app zijn waar ik de max Kb kan instellen ipv pixels of resolutie instellen. Alvast bedankt voor de feedback. Mvg, Ich |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op mijn iPhone gebruik ik Simple Resize.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Resizen camera roll | Max | Muziek, foto & video | 1 | 26-09-12 18:37 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
max 50 smsjes | sgroen86 | iPhone algemeen | 1 | 29-08-09 17:03 |
Mac OS X: Uitschakelen resizen van foto's bij sync... | InternetRebel | iTunes | 1 | 22-12-08 10:55 |
Video: Video's resizen juiste formaat | houseguru | Muziek, foto & video | 1 | 07-07-08 02:04 |
|
|