Mijn you tube app op het beginscherm is verdwenen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipad2 en ik wil net even op YouTube kijken en zie ineens dat deze verdwenen is!!! Ik heb het niet over de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn you tube app op het beginscherm is verdwenen
Ik heb een ipad2 en ik wil net even op YouTube kijken en zie ineens dat deze verdwenen is!!! Ik heb het niet over de gedownloade app maar die op het beginscherm die er al op stond vanaf het begin. Weet iemand waar ik deze terug kan halen, of dat er een prullenbak is waar ik hem terug uit kan vissen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb maar was gekozen ik weet niet of het ios5.1.1 is of een andere,waar kan ik dat vinden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan is het 6.0.1, kan het daarmeewel?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je op 6.0.1 zit heb je de Apple Youtube app niet meer. De licentie van Apple is niet verlengd, waardoor je de Youtube app uit de appstore moet gebruiken. Er zijn trouwens veel meer alternatieven in de appstore als je niet tevreden bent met de Youtube app van Google. Voorbeelden zijn Jasmine, FoxTube en McTube.
|
|
|||
|
|||
Ja nu snap ik er niks meer van, hij stond toch echt t/m gisteren op mijn ipad
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 december 2012 om 16:43 ---------- Ik vond m echt super, dus kan hem niet terug krijgen? Gisteren was hij er nog, ik denk dat iemand hem perongelij heeft verwijderd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Shit heb idd een update gedaan vanmiddag! Wat is dat voor shit! Is. Iets wat er op lijkt? Het liefst precies zo
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Terug on topic, ik gebruik nu Jasmine, erg goed alternatief. Ik vind hem op het moment ook prettiger dan de originele Youtube app. Laatst gewijzigd door Robtuner; 08-12-12 om 22:27. |
|
||||
|
||||
Ga op je ipad naar www.youtube.nl. Bovenin je scherm staat een schermpje met een pijltje erin. Tap daarop en selecteer de optie "zet in beginscherm".
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe maak ik een favoriet op mijn beginscherm | Landgoed | iPhone algemeen | 4 | 15-09-12 13:55 |
Sms toch te zien in mijn beginscherm..?? | Annie79 | iPhone algemeen | 3 | 08-01-10 10:14 |
|
|