//

Email app die melding geeft op beginscherm

Email app die melding geeft op beginscherm discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een andere email applicatie waarin voor mij van belang is dat er net als in de de Apple mail app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-01-13, 19:55
VjT VjT is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 54
Standaard Email app die melding geeft op beginscherm

Ik ben op zoek naar een andere email applicatie waarin voor mij van belang is dat er net als in de de Apple mail app een melding wordt weergegeven op mijn startscherm als er (google) mail binnenkomt. Echter belangrijkste voorwaarde is dat er ook een melding wordt gegeven als het bericht niet binnenkomt in Ïnkomend" maar direct in een van de door mij gemaakte mappen (filters ingesteld bij Gmail)

de Apple mail app geeft alleen melding als mail binnenkomt bij "Inkomend".
De Gmail app geeft, ondanks instellen geluiden in berichtgeving geen melding op toegangsscherm

Ik heb al gezocht maar niet de juiste app gevonden, daarom een oproep hier.
alvast bedankt voor het meedenken.
Gr,
Vincent

Laatst gewijzigd door VjT; 29-01-13 om 20:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opzoek naar batterij indicator die alarm melding geeft passievrucht iPhone Apps 17 30-10-12 19:33
Gezocht: app die push notificatie geeft bij tweet nicoox91 iPhone Apps 2 14-06-12 17:16
App die op willekeurige momenten een signaal geeft tsjanl iPhone Apps 3 03-03-12 08:30
Ik zoek een camera app die coole effecten geeft? iMasteri iPhone Apps 0 04-07-11 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:59.