Ipad beginscherm anders discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ben al een tijdje op zoek naar een programma waar mee ik de ipad anders kan indelen. ik heb eerst ios 5.1.1 er op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad beginscherm anders
Hallo,
ben al een tijdje op zoek naar een programma waar mee ik de ipad anders kan indelen. ik heb eerst ios 5.1.1 er op staan. door een fout van mijn kinderen ben ik nu 6.1 er op. ik had er een programma opstaan waar mee ik de begin icons kan veranderen en verplaatsen en verwijderen. wat voor programma kan ik nu het beste gebruiken,. want ik wil de icon iTunes klok agenda verwijderen van het hoofdscherm |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan ook wachten op een jailbreak en dan doen wat in jouw vorig topic over dit "probleem" geschreven werd: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...weg-halen.html |
|
||||
|
||||
Welke tweak had je op 5.1.1?
Als je wilt kun je downgraden naar 5.1.1, maar ik zou wachten op de nieuwe jailbreak (zie link van Timosha). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad springt automatisch naar beginscherm tijdens gebruik van Apps | vianet | iPad algemeen | 10 | 04-12-17 12:34 |
App Store app laat nrs zien op beginscherm iPad 2 | AadK | iPad algemeen | 2 | 22-09-12 21:01 |
IPad Geen iPod logo in beginscherm | pietert | iPad algemeen | 1 | 02-01-12 20:37 |
iPad reageert anders op bepaalde plekken in huis | Jasmien | iPad algemeen | 6 | 27-11-11 21:38 |
SDK 3.1.3 anders dan anders? | Hamertej | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 04-02-10 17:59 |
|
|