//

Goodplayer: geen klank, geen subs

Goodplayer: geen klank, geen subs discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las goede ervaringen over Goodplayer en omdat ik graag enkele VOB bestanden op de Ipad wilde bekijken, vond ik dit wel een goed plan. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-13, 23:01
bibitv bibitv is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard Goodplayer: geen klank, geen subs

Ik las goede ervaringen over Goodplayer en omdat ik graag enkele VOB bestanden op de Ipad wilde bekijken, vond ik dit wel een goed plan.

Gplayer is prima voor het bekijken van avi bestanden op de Ipad, maar VOB lukt dus niet. Flexplayer heb ik ook niet zo'n goede ervaringen mee.

De VOB bestanden zijn dus wel te bekijken, maar er loopt geen ondertiteling mee en er is geen klank. Ondertussen vond ik op Google wel wat meer gelijkaardige kritiek. Ik begrijp niet zo best dat de Applestore apps verkoopt en er dus geld mee verdient als dat ding niet behoorlijk werkt...of ligt dit aan mij.

Wie zou me kunnen helpen? Ik ben nog wel een Ipad groentje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen subs bij afspelen VTS.VOB via Air Play mentalernie Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 13-01-13 15:14
Video: geen subs bij handbrake eduardiphoneiphone93 Muziek, foto & video 1 03-08-10 22:59
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? atQuest Unlock [archief] 83 23-01-09 18:55
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware eekamouse Unlock [archief] 25 03-02-08 18:06
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! atQuest Archief 0 22-10-07 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:14.