App installeerd niet volledig discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil de app "find my Way back installeren en dat lukt niet volledig ,dwz hij blijft installeren aangeven en daardoor kan ik hem niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App installeerd niet volledig
Ik wil de app "find my Way back installeren en dat lukt niet volledig ,dwz hij blijft installeren aangeven en daardoor kan ik hem niet openen of verwijderen .
HELP!! Gr. Erik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tik er één keer op.
|
|
|||
|
|||
Bubbly thx voor je reactie ,ik heb hem van mijn IPhone verwijderd en daarna mijn ipad even uitgezet .Na het weer opstarten was hij verdwenen.
dat was schrikken ,hij leek er wel langzamer van geworden ,dan kan ik beter mijn laptop pakken als ik traag wil Bedankt voor het meedenken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App data volledig verwijderen?! | Flock | iPhone algemeen | 4 | 31-08-12 19:33 |
whats app werkt niet volledig bij niet online zijn | adboer | iPhone Apps | 2 | 25-06-12 10:58 |
iPod touch: Winterboard installeerd geen thema's. | MaxSimbula | Jailbreak | 1 | 16-07-11 12:39 |
Windows: TomTom installeerd niet meer | Justinke | iTunes | 2 | 20-05-11 23:27 |
|
|