//

Verwijderde foto's van iPad in fotoapp toch nog te zien in iPhoto

Verwijderde foto's van iPad in fotoapp toch nog te zien in iPhoto discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had foto's op mijn iPad staan. Deze heb ik er op een gegeven moment afgehaald. In de fotoapp staan ze nu ook niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-06-13, 14:32
idegroot1 idegroot1 is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 119
Standaard Verwijderde foto's van iPad in fotoapp toch nog te zien in iPhoto

Hallo,

Ik had foto's op mijn iPad staan. Deze heb ik er op een gegeven moment afgehaald. In de fotoapp staan ze nu ook niet meer. Niet in albums, niet in de losse foto's, niet in fotostream enz.
Installeer ik gisteren iPhoto op mijn iPad en tot mijn verbazing zie ik daar een foto staan die er in de fotoapp helemaal niet meer opstaat. Hij is geplaatst in het album Bewerkt. Hoe kan dat? Het kan zijn dat ik hem ooit bewerkt heb in de fotoapp, maar zeker niet in iPhoto. Want toen was de foto er al af.
In iPhoto kan ik de foto niet verwijderen. In de fotoapp is hij niet te zien. Hoe krijg ik die foto dan weg?


Vast bedankt.

Ineke

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 juni 2013 om 15:42 ----------

Bedankt voor je reactie. Ik heb alles gelezen en uitgeprobeerd, maar de foto heeft geen zin om te verdwijnen. Ik heb gezien dat meer mensen er last van hebben. Hopelijk komt er nog een goede update die het probleem verhelpt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's in iPhoto op iPad verwijderen avanool iPad Apps 2 24-03-13 11:38
Bij 'stil' toch nog oproep van bepaalde persoon horen Auti iPhone algemeen 21 07-10-12 13:18
Foto's van Iphone naar Iphoto Dolfijntje Desktop-applicaties 5 11-08-10 11:39
Foto's bestellen via iPad (iPhoto) ? PSlomp iPad algemeen 7 01-07-10 19:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.