Muziek streamen van pc naar ipad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Via vcl kan ik films streamen van pc naar ipad. Een heel fijn programma en app. Daarom vraag ik me af bestaat er ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek streamen van pc naar ipad
Hallo,
Via vcl kan ik films streamen van pc naar ipad. Een heel fijn programma en app. Daarom vraag ik me af bestaat er ook een programma dat muziek steamt van pc naar ipad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zie nu pas je bericht en het zal inmiddels wel al opgelost zijn maar als je op je pc itunes voor je muziek gebruikt kan je op ipad en iphone uitstekend de gratis app Remote gebruiken om muziek te streamen, in combinatie met thuisdeling (aanzetten in itunes) kan daarbij tevens muziek van een 2e pc of laptop en ook van een NAS streamen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Muziek streamen van pc naar iphone/Ipad | astradti | iTunes | 0 | 24-02-13 11:29 |
Streamen van muziek vanaf externe schijf naar versterker mbv Ipad/ Iphone | tonytoka | iPad algemeen | 22 | 06-01-13 19:14 |
Windows: Muziek van PC naar iDevice streamen (airfoil) | lolbroeck | iTunes | 4 | 09-12-11 01:10 |
Muziek: Muziek streamen van Iphone naar ipad | KAY_W_BEE | Muziek, foto & video | 2 | 01-07-11 23:22 |
Windows: gezocht: gratis muziek streamen van pc naar iPhone | montefeltro | Desktop-applicaties | 12 | 07-09-10 23:50 |
|
|