Recording 2aps discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de recordings 2aps app gedownload, nu heb ik hiermee fragmenten opgenomen en wil dit graag emailen.. Maar heb echt geen idee hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Recording 2aps
Hallo,
Ik heb de recordings 2aps app gedownload, nu heb ik hiermee fragmenten opgenomen en wil dit graag emailen.. Maar heb echt geen idee hoe het moet, iemand hier die het weet? De Ipad heeft het trouwens opgeslagen in de app en niet op icloud, ik zie dat er fragmenten opgeslagen zijn in de time-line en app maar als ik erop druk staat er nergens iets van emailen.. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De app: Opname 2 (in het Engels: Recording 2) door Lin Fei.
De export-beschrijving in de App Store: 1. Wi-Fi 2. iTunes 3. Openen in 4. iCloud Lekker onduidelijk. Volgens mij kun je het makkelijkst dus met iTunes verbinden, je iPad selecteren en dan de apps-sectie (op je iPad) openen. Daar zou je dan je downloadbare documenten moeten kunnen vinden. Als ik jou was zou ik in het vervolg de standaard camera app gebruiken.
|
|||
|
|||
Dankje, dan zal ik dat eens proberen. Het was een geluidsbestand wat ik opgenomen had.. Ga ook opzoek naar een fijnere app waarmee ik het direct kan emailen naar mij zelf
|
|
||||
|
||||
Ah ja, geluidsbestanden opnemen doe ik met de standaardapplicatie Dictafoon. Syncen zet altijd de memo's over naar iTunes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App gezocht Music Recording | Pittomvils | iPhone Apps | 0 | 21-05-12 21:14 |
remote mic recording app | Artey | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-02-11 17:31 |
Video Recording | Guest-20191103144301 | Muziek, foto & video | 2 | 13-11-10 11:33 |
call recording | seminifeer | iPhone Apps | 0 | 29-08-10 13:57 |
|
|