Week cal hd app 5.1.2 discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de app week call hd aangekocht op mijn ipad en krijg deze niet op mijn iphone 4 Als ik de ipad aan pc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Week cal hd app 5.1.2
Ik heb de app week call hd aangekocht op mijn ipad en krijg deze niet op mijn iphone 4
Als ik de ipad aan pc sluit dan is deze wel te zien in itunes en met mijn iphone niet.......wat doe ik verkeerd ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In de appstore op je iPhone...
Aankopen...'niet op deze iPhone'...Kijk of ie daar tussen staat... Uiteraard dient de app iPhone compatibel te zijn...
|
|||
|
|||
Daar staat hij niet tussen wel andere app's die op mijn ipad staan......of hebben gestaan
|
|
|||
|
|||
Week Cal HD is niet compatibel met een iPhone, alleen met een iPad.
|
|
|||
|
|||
Een vriend van mij heeft deze wel op een iphone 4 staan zal wel eens vragen welke versie hij heeft
|
|
||||
|
||||
Dan vrees ik dat ie niet iPad compatibel is...
https://itunes.apple.com/nl/app/week...434143491?mt=8 Staat ook in de algemene beschrijving... Links onder compatibiliteit... |
|
|||
|
|||
Dus ik moet hem dan nog een keer aankopen op mijn iphone ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De HD uitvoering is voor de iPad, Week Calendar is voor de iPhone / iPod. Helaas je moet ze twee keer kopen.
Persoonlijk vind ik de uitvoering voor de iPhone mooier werken. |
|
|||
|
|||
Inderdaad 2 verschillende apps waar apart voor betaald moet worden. Ik heb de iPhone versie al enkele jaren in gebruik en kan niet meer zonder. Echt een top app!
|
|
|||
|
|||
Klopt, ik heb ook twee versies moeten kopen. Helaas is de versie voor de iPad nog niet geüpgraded naar iOS 7.
De versie van iPhone wel en is flinke (visuele) verbetering moet ik zeggen.. Ik hoorde van de makers dat de upgrade voor iPad er overigens wel aan zit te komen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Week Cal | PCM_Smeets | iPhone Apps | 1 | 21-05-13 20:44 |
week cal en iCloud | reintje | iCloud | 7 | 28-10-12 23:01 |
Week cal | jpwg001 | iPhone algemeen | 0 | 20-09-12 03:43 |
week cal 4.3. App | gharks | iPad Apps | 2 | 14-06-12 11:59 |
Badge in "WeeK Cal" app | fritskos | iPhone Apps | 6 | 19-10-11 10:07 |
|
|