Parallels Acces + Bluetooth keyboard? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zopas in het bezit van een iPad Mini Retina (32GB Wi-Fi) Ik heb Parallels Access geïnstalleerd (+jaarabonnement) om OSX Mavericks via 'In The ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Parallels Acces + Bluetooth keyboard?
Ik ben zopas in het bezit van een iPad Mini Retina (32GB Wi-Fi)
Ik heb Parallels Access geïnstalleerd (+jaarabonnement) om OSX Mavericks via 'In The Cloud' zeg maar te draaien/besturen op mijn iPad. Zie release... Ipadclub - Parallels Access iPad biedt toegang tot mac en windows Heeft er iemand ervaring met het gebruik van Parallels Access + het gebruik van een Bluetooth toetsenbord (in welke vorm dan ook)? Op een engelse forum schreef iemand in aug. 2013 dat als je wilt typen met je bluetooth toetsenbord, dat dan toch steeds je virtueel toetsenbord naar boven springt. Aanschaf van een extern toetsenbord is juist de bedoeling om het gebruiksgemak te verhogen om sneller te typen én steeds het volledig beeld ter beschikking te hebben. Als ik één aanschaf, zal ik wellicht voor de Logitech Ultrathin Mini kiezen. Laatst gewijzigd door proXify; 13-04-14 om 23:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij is dat niet het geval op een iPad 1 met een ZAGGMate toetsenbord en een iPad Air met een ZAGGFolio toetsenbord.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Bluetooth Keyboard Toetsen Veranderen | Lassauw | Desktop-applicaties | 3 | 20-08-13 09:34 |
Iphone 5 bluetooth keyboard | Ylanka35 | iPhone algemeen | 11 | 30-06-13 21:46 |
Optimaal iPhone 4 Bluetooth Apple Keyboard Gebruiken | Fredzzz | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 17-08-10 21:50 |
|
|