Hoe kan ik Skype gesprek opnemen zonder ontgrendelen ??? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als mijn ipad overgaat als er iemand belt, moet ik eerst ontgrendelen en mijn code invoeren. Kan ik opnemen zonder ontgrendelen???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik Skype gesprek opnemen zonder ontgrendelen ???
Als mijn ipad overgaat als er iemand belt, moet ik eerst ontgrendelen en mijn code invoeren. Kan ik opnemen zonder ontgrendelen???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In het toegangscherm op de mededeling naar rechts vegen. Geldt voor elke mededeling.
|
|
|||
|
|||
En, is het al gelukt ?
|
|
|||
|
|||
Nog niet geprobeerd . Vanavond even testen. Maar betwijfel het.
Als Skype overgaat als ik gebeld wordt moet ik altijd eerst ontgrendelen en dan mijn code intoetsen. Daarna naar de Skype app gaan en dan kan ik pas het gesprek aannemen. Ik laat het nog weten. |
|
||||
|
||||
Je kunt geen actie uitvoeren van apps van derden buiten de app zelf, dus een Skype-gesprek aannemen gaat ook niet lukken.
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico Laatst gewijzigd door Bubbly; 23-04-14 om 03:39. Reden: Aannemen* |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja hoor Beech43 heeft gelijk. Op de mededeling naar rechts vegen en kan ik gelijk het gesprek aannemen.
Hartstikke bedankt. |
|
||||
|
||||
Dus je hoeft je toegangscode op een iPad niet in te voeren bij het ontgrendelen als er een Skype-gesprek binnenkomt?
Wat vreemd… |
|
|||
|
|||
Ik deed altijd eerst ontgrendelen en toegangscode invoeren als er een gesprek binnenkwam. Maar gisteren getest. Op het zwarte scherm de melding wegvegen en Skype aannemen. Werkt wat vlugger.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan gesprek niet altijd opnemen? | nijsmaarten | Jailbreak apps en thema's | 6 | 28-06-12 21:31 |
Kan binnenkomend gesprek niet opnemen | wdebitewari | iPhone algemeen | 7 | 22-06-09 22:00 |
kan inkomend gesprek niet opnemen | lema | iPhone algemeen | 4 | 08-04-09 22:46 |
Kan telefoon niet opnemen, hoe kan dit? | wermar | iPhone algemeen | 5 | 14-09-08 14:59 |
|
|