Youtube-app 1080P discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Het is nu eindelijk mogelijk youtube filmpjes in 1080p te kijken. Alleen nu heb ik het probleem dat hij het niet soepel afspeel(vaak bufferen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Youtube-app 1080P
hoi,
Het is nu eindelijk mogelijk youtube filmpjes in 1080p te kijken. Alleen nu heb ik het probleem dat hij het niet soepel afspeel(vaak bufferen etc), wanneer ik hem doorspoel pakt hij hem gelijk op maar stop dan meestal na 5/10 sec. aan mn internet verbinding ligt het niet. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem of ervaren mensen het zelfde probleem? gr gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nouja laat ik het zo zeggen: wanneer ik bv 720p gebruik, laadt hij direct. wanneer ik op mijn macbook bv 4k youtube kijk laadt hij ook direct.... weet iemand eigenlijk wanneer het mogelijk is 1080p videos (via youtube) op de ipad te kijken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
|
|||
|
|||
Oke dat is duidelijk, bedankt voor je uitleg. Alleen heb ik net even naar een 4k filmpje op vimeo gekeken(ipad), en daar laadde die ook gelijk. dus ik denk dat het dan aan de app ligt(hoop ik)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S filmt niet in 1080P | alonsofo1 | iPhone algemeen | 3 | 22-07-12 17:28 |
1080p 50 fps mogelijk na jailbreak ATV3? | praatpaal | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 12-04-12 15:25 |
1080p??? | richardiPhonepoldervaart | iPhone algemeen | 3 | 09-10-11 09:38 |
|
|